Gå til innhold

Nytt barn med ny mann?????

Anbefalte innlegg

Er det noen flere i min situasjon her? Har vært alenemor med min tre år gamle datter. forelsket meg for første gang på mange år og vi vil kanskje prøve å få ett barn, men desverre går min tidligere kjærest (barnefar) meg på nervene..han er så uhøflig og respektløs, han nærmest suger energien min ut av meg slik at jeg ikke klarer å konsentrere meg helt om datteren min slik jeg burde. Han er barnslig av seg ja jeg vet det, ikke uten grunn det ble slutt..er så redd for å havne i samme situasjon med den nye mannen uansett hvor forelsket jeg er, blir det vanskelig å forholde seg til to forskjellige barnefedre??? Jeg er veldig enkel selv og harmonisk..blir bare så sliten av ham som er respektløs og uhøflig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6179232-nytt-barn-med-ny-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehe.... Har ikke du et annet innlegg her hvor du skriver at du tror du er gravid? Er det ikke litt seint å beg. å vurdere å ha barn med forskjellige menn hvis du allerede har bolle i ovnen? Eller blir du å vurdere abort da? Hvor enkel er du egentlig?

Må ærlig nok innrømme at jeg er bitte litt enig med Anonym her. I ett av dine innlegg her i dag, så skriver du som om du prøver å bli gravid og at du har fortalt det til moren din. "Mamma vet det, fordi hun håper på flere barnebarn og vet at jeg er verpesjuk og selvsagt vet kjæresten det!!"

Eh, ikke meningen å være krass her, men er det ikke greit å bestemme seg for at du virkelig vil ha barn med denne mannen FØR du blir gravid?

Dette er tanker du burde få klarhet i før du blir gravid med en ny mann.

Også ble jeg nysgjerrig på en ting. Syntes å huske nicket ditt, var ikke du gravid for en liten stund siden? Har du mistet?

Håper alt løser seg til det beste for deg :-)

Veldig trist at du har så problemer med barnefaren, men jeg må innrømme at jeg fortår at folk lurer litt her inne. Du har jo vært her inne som prøver i hele 2006, og nå tror du at du er gravid igjen, etter at du mistet for litt siden (min dypeste medfølelse for det forresten, det må jo være en utrolig forferdelig opplevelse uansett situasjon), men så skriver du her at du kanskje vil prøve på et barn til, men er i tvil ang om det vil bli vanskelig med to barnefedre? Det virker jo uten tvil litt spesiellt...

Beklager at jeg blander meg opp i dette, som jo selvfølgelig er en helt personlig avgjørelse for deg og mannen din, og det er jo ikke ulovlig å plutselig få kalde føtter dersom problemene med eksen har blitt større.

Annonse

ehhh....Syns kanskje at dere er litt forutinntatte nå....la nå dama være i fred.....:) hehe...

Jg har lest innlegget hennes flere ganger og jeg ser ikke hvor hun lurer på om hvorvidt dere mener at hun bør få barn med en mann til. Hun lurer på hvordan dere tror d blir med 2 forskjellige barnefedre....Hun kan da vel være prøver og kanskje være gravid samt lure på dette???

Og jeg tror du må bare følge hjerter ditt jeg lottemamma....du vet det nok best hva som blir riktig for deg. Og er du gravid nå så gratulerer:)

KLem

Der er jeg uenig med deg, Sussa. Hun har som simsala sier vært en aktiv prøver og er det nå òg. Da virker det besynderlig at hun er i tvil om hun vil ha barn med en ny mann....

Mener at disse spm. skulle hun ha stillt seg selv før hun ble en aktiv prøver...

Men for all del, håer selvfølgelig at det ordner seg til det beste for henne og barnet hun har fra før.

hum...om jeg hadde blitt gravid som hun nå kanksje er..og eksmannen min plutselig hadde oppført seg verre enn vanlig så hadde jeg vel kunnet komme i tvil jeg og...selv om jeg var aktiv prøver?

Dessuten ser jeg at hun har mistet...(siden hun har vært gravid,jeg søkte på innlegg fra henne) og da er det natrulig å ønske seg ett nytt barne med engang...selv om ikke forholdene bestandig er de beste..?

Og jeg ser ikke at hun direkte er i stor tvil over dette nye barnet....men at hun derimot lurer på hvordan det vil være å forholde seg til 2 barnefedre...hun spør jo etter folk i samme situasjon....

men men...er ikke ute etter å starte en krangel jeg da..:) ihvertfall ikke med deg maja vennen...

men er litt redd for at vi til tider kanskje går litt hardt ut mot folk?...:)

klem

Jeg henger meg kanskje litt for mye opp i detaljer her, men reagerte faktisk på setningen om at de kanskje ville prøve å få et barn sammen...

Vil ikke krangle jeg heller, og jeg forstår fullt ut både at hun kan bli i tvil etter krangling med eksen.

huff, sorry.

Hei igjen!

Neida, vi skal ikke krangle :-)

MEN jeg syntes fremdeles at hun virker...hmmm, tør jeg si dette da? Umoden... Syntes at slike temaer som hun bringer opp er ting som skal være avklart FØR man får barn. Og hvis hun allerede sliter med å ta seg av det barnet hun har, så hva hvis det kommer et til? Virker ikke helt sammensatt denne dama. Men hun vingler sånn liksom. Har heller ikke kommet tilbake for å svare på denne tråden. Men mulig det er annet å gjøre her i verden enn å bimme ;-)

Klem til deg, vennen :-)

hei:)

er i samme situasjon. har vært alenemamma me miin 2årie datter, å er nyforelska i min nye kjæreste:-)

jeg var beshymra om d jeg også, mn kjæresten min er så utroli annerledes enn han forrie. jeg satte meg ned og fortalte ham jeg at jeg var skeptisk.. å d hjelpa så mye..

d eneste som beshymrer kjæresten min er at ongen vår ikke skal kalle ham pappa, fordi datra mi kaller på ham ved navn! Så søtt egentli;)

Dette årner seg skal du se:-)

:) joda...hun virker kanskje umoden...men det er ikke vår sak og forelle henne det mener jeg da...hun vil jo bare ha støtte her..som alle andre:)

Selfølgelig burde dette vært avklart før de planlegger barn sammen..men dette med eksen kan jo plutselig ha blitt mye værre....og jeg skjønner jo godt at hun ønsker en lillebror eller søster til jenta om hun allerede er 3 år gammel:) Det hadde jeg ønsket..ihvertfall om jeg er i ett stødig forhold med en ny mann...

MEN DU..NOK om dette:)

LYKKE til lottemamma sier vi bare...

skulle egentlig ikke blande meg inn...hehe..

gjør du i kveld da maja?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...