♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 3. september 2006 #1 Del Skrevet 3. september 2006 Hei! Endelig hører jeg til her igjen. Hadde en MA i mai. Har ei jente på 7 år fra før. Håper det går bra denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 3. september 2006 #2 Del Skrevet 3. september 2006 GRATULERER Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 3. september 2006 #3 Del Skrevet 3. september 2006 Gratulerer så mye og velkommen hit igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 3. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 3. september 2006 Glemte å skrive at jeg har ikke peiling når termin er,men mulig begynnelsen av mai. Hadde utskraping i juli,siden kroppen ikke klarte orden opp selv etter MA. Fant ut idag at jeg er gravid. Tok test på mandag,men da var den neg. Og så var den positiv idag!!! JIPPI!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillet Skrevet 3. september 2006 #5 Del Skrevet 3. september 2006 Gratulerer så mye! Håper og tror også at det går bra denne gangen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 3. september 2006 #6 Del Skrevet 3. september 2006 Gratulerer og VELKOMMEN!!! )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
***Pærla*** Skrevet 6. september 2006 #7 Del Skrevet 6. september 2006 Det er så kjempe jilt at du blei gravid c",) men eg ska snart kåma itte hihihi Klem i fra din venn 'smil' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryon Skrevet 6. september 2006 #8 Del Skrevet 6. september 2006 Grutulere kjempe masse Jeg er akkurat kommet inn jeg også å har termin rundt 11 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 6. september 2006 #9 Del Skrevet 6. september 2006 Grattis og velkommen! Vi krysser fingrene ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #10 Del Skrevet 6. september 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 6. september 2006 #11 Del Skrevet 6. september 2006 Gratulerer, velkommen og lykke til videre! ) Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. september 2006 #12 Del Skrevet 6. september 2006 Gratulerer og velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #13 Del Skrevet 6. september 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 6. september 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 6. september 2006 Hei vennen! Kom snart inn her du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå