Hemmeline Skrevet 4. september 2006 #27 Skrevet 4. september 2006 Tenner lys og sender varme tanker til dere alle
makkapakka med spire Skrevet 4. september 2006 #28 Skrevet 4. september 2006 Et lys er tent hos oss.. Sender varme tanker til familien til Clara
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 4. september 2006 #31 Skrevet 4. september 2006 Tenner et lys og sender mange varme tanker....
jonapona Skrevet 4. september 2006 #32 Skrevet 4. september 2006 Tårene renner og renner... Lys er tent i hele stua for lille Clara Tenker på dere
*¨¨* Skrevet 4. september 2006 #33 Skrevet 4. september 2006 Tent lys her nå for lille Clara.. Det var helt ufattelig trist...
Mamma'n til Dominik og Leon Skrevet 4. september 2006 #34 Skrevet 4. september 2006 Vi tenner ett vi også..
Gjest Skrevet 4. september 2006 #35 Skrevet 4. september 2006 Tenner ett lys for Clare og ett lys for familien som må gå videre ensome uten vesle jenta si.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 4. september 2006 #38 Skrevet 4. september 2006 Vet jeg kommer laangt etter dere... men leste det nettop nå i dag... Men skal snart ned i leiligheten og slappe av... Da skal jeg sannelig tenne et lys for henne! Føler så hjertelig mye med den familien! Kan ikke forestille meg smertene de må ha av tapet.. huff.. Men skal tenne et lys og tenke på henne! Såpass fortjener et nyfødt barn som ikke fikk lang tid her på jord.. *klemmer*
Doubichou Skrevet 4. september 2006 #39 Skrevet 4. september 2006 Jeg tenner ogsaa et lys for vesle Clara. I katolsk tro symboliserer det levende lyset fra en flamme en boenn som forsoeker aa stige opp for aa naa Gud i natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå