Happy H Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Ka e vanlig? Eg har ikkje badedrakt, så må på shopping imåro om vi trenge d. Begynna på babysvømming på tirsdag, gleda meg super masse!!!!)
second_time Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Det velger du selv. Jeg valgte bikini
lifa og Eline Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg har ikke badedrakt så jeg tar på meg bikinien.
Happy H Skrevet 3. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2006 oki, flotte greier. då blir d bikini her og:) thanx girls
Tigergutt Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Ufattelig hva vi jenter grubler på!!! Dette innlegget kunne jeg skrevet selv! Vi skal også på babysvømming, og tidligere i dag satt jeg og vurderte bikini kontra badedrakt! Godt å se at det ikke bare er meg som grubler på uvesentlig ting.........hehe......... Her blir det bikini
mai mammaen til to Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 happy h hvor skal dere på babysvømming? vi begynner også på tirsdag..gleder oss masse..blir nok bikini på meg og..men tror jeg skal kjøpe meg en badedratk snart..
tvilling73, 05/07 Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 E det på Havnaberg du skal gå? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå