Gå til innhold

Alle disse symptomene!!

Anbefalte innlegg

Forrige måned så tenkte jeg at "neste måned skal jeg ikke kjenne etter symptomer, ikke tenke på noe i det heletatt og bare ta det med ro, og se hva som skjer."

Ja, jeg har tatt det mer med ro da, ikke el-testa, bare hatt masse sex.:D

Men nå når det snart bare er en uke igjen til IKM, så er kroppen heelt merkelig. Fiser som bare det, er oppblåst i magen, hatt en god del halsbrann, hadde skikkelig vondt i ryggen igår, masse utflod, er en god del kvalm om dagen, det romsterer i eggstokk-området, frosten i kroppen...

Ja hva som "herjer" i kroppen er ikke godt å si, mulig bare det er TR som melder sin ankomst snart, men jeg håper jo på noe annet.;) Men det slår jo aldri feil da, leter etter symptomer HELE døgnet, enten jeg vil eller ikke!! Blir så sliten av meg selv!! :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6178955-alle-disse-symptomene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi! mange symptomer!!

krysser fingrene for deg og håper at du er gravid!! :D

jeg håper at jeg også er gravid, føler jeg har allslags symptomer, men redd for å bli skuffa. så får vente litt med å teste selv om jeg allerede første gang testa svakt positivt mens andre gangen negativt...

Ja, ikke sant? MASSE symptomer!!! blir litt frustert, for det skal ikke forundre meg om det bare er kroppen som tuller med meg..Om det er innbillt..

Jeg var på nattvakt inatt, og den følelsa jeg hadde i kroppen da var bare heelt merkelig. Går ikke an å beskrive. Det er bare noe som "skjer" i kroppen. Mulig det er omgangssyka som er påvei kanskje..:P

Men uansett satt jeg stort sett kvalm hele natta. Og nå ligger jeg på sofaen og er bare helt merkelig.. svimmel og rar.. Jaja, får bare vente da..Og kanskje bli like skuffa nok engang..

Men fr.Sici:

Har du testa flere ganger etter den negative testen da??

Venninna mi testa først positivt, så testa hun negativt dagen etterpå. Men hun VAR faktisk gravid, men fant det ikke ut før uke 13 da. hehe;)Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...