Gå til innhold

magen er hard og stram hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 35. jeg syntes magen er hard og stram hele tiden.kjenner ikke noe kynnere fordi magen er hard hele tiden. I natt hadde jeg veldig vondt nederst i magen. kjempe menssmerter som varte i ca 30 min. Hat hatt litt menssmerter frem og tilbake den issite uken men ikke så vonde, og i tillegg føler jeg ett enormt nedpress hele tiden

Skal ikke magen være myk og bløt inni mellom da. Veldig slitsomt med denne stramme magen.

Noen som har noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 34 og synes magen min også er hard og stram i forhold til mine tidligere svangerskap. Har en del kynnere i tillegg som gjør det vanskelig å puste normalt. Kjennes jo ut som jeg skal sprekke nårtid som helst.

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Vet ikke helt hva det er, men sikkert noe med hvordan bebisen ligger? Jeg er nå 37 uker, og det har blitt litt bedre. Men disse mens \ luft smertene kommer og går. Føler meg " stinn " meste parten av tiden.

Vi får trøste oss med at det ikke er så lenge igjen, og håpe på gode perioder!

Lykke til!

Skrevet

Hei! Min mage har idag vært hard og stram hele dagen, men har aldri opplevd det før. Har ikke hatt noen kynnere (værtfall ikke som jeg har merket) tidligere. Hatt litt magesmerter innimellom idag, og litt "trykk" i ryggen. Har 16 dager til termin, så jeg håpet litt på at det kanskje kunne være en begynnelse på fødselen??? Noen andre det har startet slik til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...