2nj♥ Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Er det noen som har begynt med kumellk eller som har tenkt å begynne og vet hvordan det er best å gjøre det???? Varm, kald, kopp, flaske.....til mat, utenom mat..... morgen, kveld???? Synes det er vanskelig jeg.
mammadalt...;-) Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 jeg gir simen kumelk, har gjort det siden han va 10mnd. gikk gradvis fra mme over til kumelk. nå får han melk fra flaske 2 ganger daglig, morgen og kveld. lunker den litt i microen, han liker det kjempegodt. har fått smake kald melk fra glass og, men da grøsser han bare, så det blir nok sikkert litt for kaldt for han....
Ranveig R Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Eg trur vi kjem til å ta det slik: * til mat * av kopp * kald * morgon * berre ein slurk eller to til å begynne med Hadde han fått mme, hadde vi gjerne blanda litt kumelk i mme, for å få ein meir gradvis overgang.
futte (tm) Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Innførte det for en måneds tid siden. Gir ham kald melk med sugerør til kvelds. Han får og det til lunsj i barnehagen. Han drakk godt av det fra dag 1.
Sigurd&Solveig Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Sigurd har drukket melk siden han begynte i barnehagen. Da var han 10,5 måneder. Han spiser etter hvert en god del melkeprodukter: yoghurt, ost, smør o.l og melk i glass. Han drikker melka kjøleskapskald i kopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå