Gå til innhold

Hei hei Jentå:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel då va denne helgen over:) TJO&HEI seie nå eg, me har vært barnevakt og nå e det sofa tid!! Med god film og noko attåt:)

Tid du begynne på sprøyter? Begynne med på likt?

Er nok litt kontroll freak eg og så spørs om kje det bare blir med den eine gangen han hjelpe meg:)

Eg har ein pen ja men me må "lade" den sjøl hvis du vet ka eg meine.. Hahahaha eg måtte flire litt over det du skreiv om pennen eg kjente meg godt igjen!! Godt det ordnet seg:) Hentet du hos Dr berg? Er han eg skal gå til.. Koselig han:)

Håper du eller dere har hatt ein flotte helg:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Ja, nå er helgen over, de går alltid så fort :-) Liker også søndagen godt, utslengt på sofaen og bare sløve.

Tror vi begynner samme dag på sprøyter, jeg skal starte nå på onsdag, skal ikke du også det? Spennende, gleder meg masse til å begynne, for da går tiden veldig fort mot ul.... Hvor stor mengde skal du ha på sprøyta? Jeg skal ha samme som sist 150. Fikk ut 6 flotte egg, og det var visst kjempe bra sa de i Hgsd.

Var hos Braut å hentet pennen. Ble litt skuffa, for Gonal-f pennen virket mye enklere.. Men, men ikke noe å gjøre med det.

Har vært hos Dr Berg for flere år siden, og han er grai han :-) Nå skal jeg gå til Dr Braut siden han er nærmere her.

Ha en fin dag, så snakkes vi snart igjen.

Klem

Skrevet

Hei hei ja jeg skal jo også begynne på onsdag men dette ser mørkt ut...:( Sikkelig sur, lei og trøtt nå ingen mens ennå og det betyr jo ingen sprøyte start!!

Uff vil kje virke kjip, men var jo så innstilt på dette nå, ordnet alt i forhold te jobb og reise.. Og eg så synes at tiden har gått så seint.

Men men den komme nok:) Nok syting nå, smil og vera glad:)

Ja det er gonal-f penn den ligger klar:):) Jeg vet jeg skal ha 150 noen dager og 125 noen dager så håper det gir noen gode egg:)

Blir du trøtt av spray?

Klem

Skrevet

Hei!

Har helt vondta av deg nå som du ikke har fått mensen, hadde samme problem som deg, men heldigvis dukket den opp. Prøvde meg på å klemme å kna litt på føttene, vet ikke om det var det som gjorde det, men mensen kom iallefall. Prøv på det du og.

Har du ringt Hgsd og hørt hva de har å si om det? Det er ikke helt sikkert at du må utsette sprøytingen... Håper ikke det, vi skulle jo starte sammen :-) Håper det ordner seg fort....

Trett ja... Kunne sovet hele dagen. Og det værste er at jeg får ikke sove på natten, ligger i timesvis uten å sove. Føler meg som en zombie... Og når jeg er så trett og sliten, blir jeg "litt" sur.. Hater å være sånn, men klarer ikke la være. Skulle nok ha vært langt borte fra folk i denne perioden, stakkar de to som må leve me meg :-)

Men, noe godt kommer det utav det til slutt, så det er verd det :-)

Skal krysse fingrene for at mensen din kommer i kveld, så må du klemme og kna det du orker :-)

Klem

Skrevet

ZOMBIE ja det var det rette ordet:)... Jeg vet snart verken inn eller ut, føler meg rett og slett utenfor alt eg gjør:) Og tålmodigheten e, vet ikkje om eg har så mye igjen..

Enig stakkar de to som må vera med denne solstrålå:):) Eg prøve å kontrollera meg men PHUuu... det e jammen ikkje lett. Det verste er på jobb, kver dag lure eg på om eg komme meg igjennom denne dag og det e til tider uholdelig. Herregu reine klagemuren dette:)

Hadde jo vært kjempe gøy om med kunne startet på likt!! Men uansett ligge me vel hakk i hælene på kverandre:)

Skal ringe hgsd i morgen, håpe på et gla svar fra de!!!

Skal nok holde det oppdatert, så satse me på at i naaaaaaaaaaaatt komme den:)

Klemmm

Skrevet

Haaallllooooo!!

Nå er jeg så spent... Vet du ikke kommer hjem fra jobb på lenge, men måtte bare spørre nå... Har du fått den hersens mensen (hate den dritten, men han må jo komme når vi trenger den)???? Har du ringt å snakket me de i Hgsd? Er så spent....... Husker ikke om de sa at vi måtte ha mens før sprøtestart, så jeg lurer fælt :-)

Om du så må utsette det noen dager, så er vi jo sprøte jenter noen dager sammen, og forhåpentligvis rugere sammen også :-) For det har jeg bestemt....

Håper du har det bra iallefall, utenom at du som meg er trett og sliten og en hormonell bombe klar til "take off" :-)

Vi snakkes..... Kom med gla melding da!!!!!!

Stor klem

Skrevet

Halloen:)

Nope.....Ingen gla melding fra denne kanten, Ingen mens!!!! (den dritten..)Men humøret er komt seg det, ei stund visste eg ikke om eg skulle le eller grine for dette er typisk meg!!!!:)

Meeeen dagen er fortsatt ikkje over:)

Snakket med de i hgds, ringte i morges, og det de sa at får eg den i kveld kan eg begynne(HÅPER HÅPER!!), kommer den ikke så måtte eg ringe opp i morgen tidlig. Ringe skulle eg visstnok enten den kom eller ei.. Men var den ikke kommet så ville muligens legen ha meg opp til en ultralyd i nærmeste dager, men alt dette skulle eg få et svar på i morgen..

Så nå blir eg fantastisk gla hvis neste do besøk gir meg klar signal:)

Høres jo vemmelig ut vet det, men søren og.. Vel skal vi gjennom masse men den kunne vel i det minste komt som bestilt!!

SÅ blir vi rugere sammen?? Det vil kvelden vise, men i verst fall blir der bare en uke i forskjell og det er jo flott det og:) Så nå krysse eg fingrene og prøver å tenke positivt så kanskje alt går i rute:)

Lykke til med din første sprøytestart!! Nå e det ikkje lenge igjen:)

Klemm

Skrevet

Nei å nei, var så sikker på at du fikk den i natt jeg...

Håper du får den nå i kveld da.. Så dumt at den dritten ikke kan komme når vi for en gangs skyld vil at den skal komme....

Forstår godt du ikke visste om du skulle le eller grine, det er akkuratt som meg. Men, godt humøret har komt seg :-) Ikke lett dette her, det er en berg og dalbane hele tiden.

Du må gi meg et vink i morgen om hva som skjer videre viss du ikke får mensen i kveld, noe som du skal gjøre for det er bestemt fra meg :-)

Vi blir jo rugere en liten stund sammen uansett, en uke fra eller til går bra vet du :-) Krysser fingrene for at du får den i kveld, så håper jeg det hjelper.

Tvi tvi. Vi snakkes snart igjen.

P.s Begynte sprøytene i dag halv åtte, gikk kjempe greit...

Stor klem

Skrevet

Helloooo:)

Kossen går det med deg?

Her går det tålig greit, sjøl om all "DESPERAT" ønsketenking og håp om mens forsvant i går kveld...

Lite og gjør med det så nå har eg lagt det bak meg og håpe alt går etter planen frem til 13.09 for då skal det være sprøytestart for meg:):)

Var såååå lei i går og alt va bare blæææææ, men så tenkte eg f... heller nå e det nok, den for komme når den kommer og når dette forsøket er over skal eg ha en liten i magen!!!:) Kjenne eg må bli litt sånn at nå er det nok, rett og slett litt fandenivolsk for dette slite på oss alle..

Så nå er det en ny start:):) Så når jeg ruger er du 1ukes ruger på et nydelig gull egg, og eg skal sende deg haugar og lass med gode tanker:):)

Eg håpe så inderlig at dette klaffe for deg og det komme det til å gjør, joda dette går fantastisk:) All negativitet er bytta ut med positivitet!!!

(Iallefall for i dag:))

Men ang mens så tror eg den er på vei, var iallefall noe brunlig utflod i dag, veeeeeldig lyse brun, men allikevel.. Dessuten er jeg jammen kje sikker på ka de meine med blødning?? Vanlig eller snakker vi om rester etter siste mens?? For de spurte om eg hadde sett noe som lignet på en blødning så kanskje eg ikkje skal forvente meg all verden av det.

Men som sagt nå er kroppen mer avslappet, eg tok en dag hjemme fra jobb og skal det i morgen også, så komme den når den komme:)

I helgen skal me konsentrere oss om de tre som faktisk te dags dato eksistere i denne lille familien vår og om bryllupet i februar:)!! Glede meg te å tenke på det heller!!!

Stor klemmm

Skrevet

Hei hei!

Åh så dumt at du ikke fikk mensen, men nå må du se positivt på tinga videre, og det virke det som du gjør :-) Det er bra.

Forstår godt frustrasjonen din i går, du er sikkert helt utslitt i dag. Godt å ta seg et par dager fri når det er slik.....

Tror nok du har begynnt på mens i dag, for det høres slik ut... Min begynnte også med bitte litt brun utflod, så økte det litt etter hvert. Det er ikke rare mensen jeg har, iallefall ikke iforhold til det jeg pleier å ha..

Jeg har en mega trist dag i dag, der jeg er på gråten hele tiden. Trett og sliten, fikk selvfølgelig ikke sove i går kveld heller. Ikke lett dette her, prøver å holde meg positiv, men i dag er alt bare dritt... Håper det går over snart.... Kipt å ha det slik!

Det er kjempe viktig å ta vare på den familien vi har, selv om det ikke er alltid like lett. Dere får kose dere sammen denne helgen før hormon bomben av sprøyter starter :-) Og så kjekt med bryllupsplanlegging :-) Lykke lykke til, blir sikkert kos :-)

Vi snakkes senere.

Klem

Skrevet

Uff trist å høre at du har en sånn dag... Vet jo så godt kossen du har det, og følelsene som følger med..

Natt til onsdag hadde jeg det sånn og natt til i går, tårene rant rant, og klarte ikke å stoppe. Kanskje me har godt av det, godt å få ut litt vonde følelser! Hvis du sliter med å sove sliter det også itillegg til alle hormoner som florere i kroppen.. Av og te føle eg meg som ein stappa kalkun full av hormoner, følelser som svinge, tanker som eg vil ha og ikkje vil ha. Vondt å få kontrollen på alt, kanskje da tårene presse på.

Den følelsen av å ville ha kontroll og mestre ting mens me egentlig bare kan vente og håpe.

Hjelper det å snakke me din kjære?? Av og te kan det det, selv om det skal noe til for andre å forstå. De kan se me e trøtte, leie og at munnen smile uten øyene(så min mor seie) men vet kje det e søren kje lett!! Håpe du får en god natt i natt, med masse god søvn:)

Håpe og du har fått ut noe frustrasjon, og leie følelse..

Tenker på deg, og håper morgendagen blir lettere:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...