Maja☆ Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Har vondt øvers i rompebeinet når jeg har sitti litt også skal reise meg. Det gjør spesielt vondt når jeg tar hælen for å skyve meg bakover i stolen eller skyve stolen bort fra PC bordetv (kontorstol m hjul). Det er akkurat som en iling som går gjennom hele rompa. Bruker da lang tid på å reise meg. Dette gjelder også når jeg reiser meg fra sofaen. Er konstant sliten i ryggen. Flere som har det slik og er dette noe som kommer til å gi seg????
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Hei, Hadde lignende plager tidligere i uken, og da ble jeg så redd for at det kan være bekkenløsning(har ikke vært gravid før, så vet egentlig ikke hvordan det kjennes å ha bekkenløsning), så jeg fikk meg time hos legen med det sammen. Han undersøkte meg grundig, og fant ut at det er ikke bekkenløsning. Han sa at bekkenløsning kjennes først og fremst på frontsiden og ikke på "rumpe"-siden. Fikk gode tips om uttøyning. Legen sa at div. smerter kan forekomme grunnet store hormonendringer i svangerskapet, men absolutt ikke alle er tengn på bekkenløsning. Hvis smertene ikke gir seg, så anbefaller jeg deg å ta en tur til legen. Hvis det er ikke bekkenløsning (håper det er ikke det), så får du i hvert fall visst en del øvelser du kan gjøre for å strekke ut de vonde musklene.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 heisann! kjempe trist å bli plaget med slike vondter da. det kan være bekkenløsning.. men kan nok sikkert også være en liten betennelse. men ta deg en tur til legen om du blit verre du. har selv bekkenløsning.. bare bake å nedover beina på sidene.. ikke framme! går til fysioterapeut..har blitt teipet i ryggen. ikke kjent noen forskjell pga dette,,men for mange hjelper dette. fysio er gratis når man er gravid med bekkenplager,men trenger henvisning fra legen da! masse lykke til videre! håper det ikke er bekkenløsning og at det snart bli bedre! kos og klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå