Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Jeg er ca.3 mnd. på vei, og har fått noen få åreknuter på beina.. Noen som har noen gode råd? Jeg beveger meg mye og drikker mye vann daglig. Noen som har prøvd støttestrømper? Fungerer de bra? Er takknemlig for gode råd og tips!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg har fått noen skikkelige klaser med åreknuter. Kom ganske tidlig, uke 16 kanskje. Blitt verre og verre. Skulle kjøpe støttestrømper, men hun på apoteket ville bare selge en type som hun likte så godt bla bla, så jeg dreit i det til slutt. Skal kjøpe på Sykepleiersenteret i morgen. Har nemlig brukt helgen til å lese en del om åreknuter, og de har en tendens til å bare bli verre og verre under svangerskapet. Kan lette litt etterpå, men bli enda verre i neste svangerskap. Mine verker nå, og huden blir steinhard. Er helt blå - begynner et stykke over knehasen, og går langt ned på leggen. Er rett og slett rammjått.
¤mamma¤ Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg har ikke fått noen store eller noe, men synes jeg ser litt mer enn før. Kjøpte JOBST støttestrømpebukse for gravide på apoteket på fredag, og de virker superbra! Det BØR de være for de kostet nesten 700kr!
Barbarosa Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg har vært svært engstelig for åreknuter for flere i familien min har mange stooore. Men støttestrømper er topp! Jeg har JOBST stay ups (ikke så varmt som hel stilongs) og et par bomullsknestrømper (ikke alltid like gøy med drillpikestrømpene). Jeg bruker dem så mye som mulig og er veldig fornøyd - man slipper jo også å bli så hoven og vond i bena. Lykke til!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Åreknuter er velkjent fenomen som gravid for meg.. Brukte støttestrømper i forrige graviditet, nå er jeg 14 uker på vei og bør finne dem fram igjen.. Kjedelige greier, men sånn er det bare..
emmi - 15.03.08 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Heisann. Jeg har også fått åreknuter, begynte rundt uke 14 tror jeg. Kjøpte svindyre støttestrømper på apoteket (tror de kostet over 200,-) som jeg ikke har vært så flink å bruke enda. Men, var i Sverige i helga, og fant samme strømpene på apoteket der, til ca 100,- svenske kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå