Gå til innhold

Hva synes dere om.....


Love2bemom

Anbefalte innlegg

Vi vet ikke enda helt sikkert om vi får gutt eller jente,men har tenkt litt på navn... Har tenkt på Aliyah Isabel hvis det blir jente (andre aktuelle er: Amalie,Angelica,Vanessa) og gutt har vi tenkt på Rafael...evt Adrian...hva synes dere da? Selv elsker jeg Aliyah Isabel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aliyah Isabel er et nydelig navn! :) De andre er også flotte valg! Av guttenavnene du har tenkt på, synes jeg vel egentlig at Adrian er finest. Men gå for Aliyah Isabel hvis det blir jente i hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv "funnet på" Aliyah Isabel...og samboer synes bare det blir finere å finere...så det er nok det det blir om det blir jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fint om det er mørke eksotiske barn (kanskje av utenlandsk opprinnelse) Om det er en helnorsk lita berte med lyse fletter og blå øyne blir det bare veldig harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det dummeste jeg har hørt...mange av navnene som blir brukt i dag er "internasjonale".Nå er ikke Aliyah et navn som er brukt til "sorte"barn...det heter f.eks.hvite amerikanske jenter. Slik som andre heter Jennifer,Leah,og andre lignende navn. Så det argumentet holder dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt hormoner i luften?

 

Synes det navnet ble litt for sukkersøtt for meg, men det var nydelig i seg selv :)

Lykke til med navnevalget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...