Gå til innhold

hvis slimproppen går litt og litt:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg går på do og skal tørke meg henger det lange tråder me slim fra åpningen...Men hvordan ser det dersom det skulle være slimproppen som går litt og litt?Jeg har ikke hatt slim før,så noe er det...kan nesten forveksles litt med el-slim bare det er litt gulere..er liksom ikke helt blankt slim...For de som ikke vet så har jeg slitt med tja,maserier i natt og utover dagen om det kan kalles det..har dabbet litt av nå,men noe skjer med kroppen min hvertfall...derfor lurer jeg litt på om proppen er i ferd med å gå nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne litt

Skrevet

Jeg fikk en hel masse helt blankt slim i går. Har ikke sett mer til det siden... tror fargen og konsistensen kan variere...

Skrevet

det høres ut som om noe er på gang da! ring føden duh. det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite=)

Skrevet

takk for svar jenter:)Fikk også svar på skravle..Virker som om det er proppen som går litt og litt..Har vært på do for 4 gang i dag(nr 2,hehe)og det er ikke som normalt..så det er i forbindelse med litt "pressing" at slimet kommer...(sorry ekle detaljer:/)har hørt dette og kan være et tegn på at fødsel er i gang,at kroppen liksom tømmer systemet,hehe:)Da blir det vel en laaang natt...Er jo så spent og full av forhåpninger..litt dumt hvis det ikke skulle skje noe likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...