nicolai kommer i nov. Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 jeg prøver å dra i gang et møte i ski her. håper mange vil komme! Tirsdag 12 november kl 13.00, på Bowlers. man må jo ikke være fra follo heller... alle som vil kan komme!! jeg kan jo bare si litt om meg, jeg er 21 år og har termin 12/11. Som man skjønner på nicket skal jeg ha en gutt som har fått navnet NICOLAI... jeg har lyst til å møte andre i nærmiljøet med barn, for jeg har ikke så mange venner med barn. koselig å møte med likesinnede også.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Hei, Jeg er 30 år og bor på Vinterbro. Har termin 14 sep. Det hadde vært hyggelig å treffe andre med termin de nærmeste mnd. Josefine
Vimsete Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Skal vel være tirsdag 12 september og ikke november :-) Men jeg kommer om ikke hu lille finner ut at hun vil komme ut akkurat rundt disse dager :-)
nicolai kommer i nov. Skrevet 11. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2006 jeg dytter litt på denne. og selvfølgerlig mente jeg september.(det er termin som er 12 november) men jeg tror bowlers er stengt så tidelig på dagen, så vi tar egon i stede!!! håper dere fortsett vil komme!!! og til dere som ikke har sagt dere kommer, meld dere på og, da!!! Marianne 82 foreksempel.. hehe.. sees i morra!!
nette06 Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Hei, Skulle gjerne vært med, men jobber tirsdager.. Si i fra hvis dere skal ha flere møter da. Jeg er 26 år fra Vinterbro og venter min første 16 oktober.
maianne82 Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 jeg skal prøve å komme... vært litt dårlig i helgen med hals og sånn, men er på bedringens vei......tror jeg hvertfall.. ses i morra.. m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå