Gå til innhold

termin i desember? hvem får nyttårsbarnet??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, vi som har termin i januar vil også være med i denne diskusjonen! c",) -Har termin 4 januar (2.gangs...)

c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26. des her, men håper på å gå litt over tiden for å få i januar i stedet (det sier jeg nå i alle fall, men vi får nå se når jula kommer...). Kanskje det blir nyttårsbarn på oss!

Skrevet

Kanskje blir det meg, har termin 02. januar 2007 :o)

Satset på at han holder seg inne til rakettene er skutt opp iallefall, men så kan han bare komme!

Skrevet

Jeg har termin på julaften!! De sier jo at det pleie å bli overtid med første man:)

Skrevet

kanskje det blir meg..hehe jeg har termin 2. januar men det er med nummer 4 sa sjansen er der

Skrevet

Er også med i konkurransen....2 januar!! Menstermin en uke før så det blir spennende å se når babyen kommer...men vil gjerne knipe igjen til 2007

Skrevet

Hei!

Jeg har menstermin 31.12, men ble forskjøvet til 2.jan på UL .Den som venter får se....:)

Skrevet

jeg har termin 3 januar... kanskje det blir meg som får nyttårsbarnet;)

Skrevet

Hiver meg med jeg også med termin nyttårsaften. Håper på å kunne få 1. eller 2. januar jeg da, for ungen sin del =P

Spennende tid imøte for oss alle med andre ord =)

Skrevet

Jeg har termin 12.. men blir igangsatt den 31 hvis det ikke skjer noe..

Skrevet

Jeg har termin 26.des. Har selv bursdag 28. des, og alltid lovet meg selv at jeg ikke skulle få desemberunge, har ikke vært så fornøyd med det selv, så jeg planlegger å knipe igjen. ;)

Skrevet

Jeg har også termin 26. des.. men blir ikke med i konkurransen, hehe,. min julebebi kommer i planl.ks 10-14 dgr før, så da går jeg glipp av konkurranseinstinktet der....hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...