Gå til innhold

Chanelle2, lyst til å spå samboeren min ;) ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okay, du får forklare at akkurat jeg er litt fersk, men skal prøve...

Joda, jeg "ser" ham jeg!

Han er en litt avslappa type, sånn "henda i bukselomma-type". Har nok en praktisk jobb, ikke sånn stivsnipp-arbeid. Jeg ser nemlig at han har en causual klesstil..

Han har glimt i øyet, og god humor.

Er ingen mann som elsker å stå i sentrum, men har en naturlig væremåte som ofte gjør han populær i venneflokken.

Han er snill, og er/eller vil bli en god pappa.

Stemmer noe av dette?

Ble faktisk litt sliten av dette nå; sikkert fordi han ikke vil bli spådd egentlig!! Hehe-men jeg mener bestemt å få "tak på ham", ja!!

Ja, nå er jeg spent!

Thihii, Canelle2. Joda, det stemmer det :)

Han spiller fotball det er hans jobb, han er ikke den som "pynter" seg for å si de sånn, hehe...

Han er en god pappa, og han vil være en god pappa. Han har veldig mange venner!!!!

Stemte egentlig alt her Canelle2 :)

Ser du, han skal selge sin leilighet snart, blir den solgt greitt og for prisantydningen? Har spurt om mitt hus blir solgt før, men det er ikke det huset jeg mener nå, han har en leilighet alene liksom som skal selges.

Klems ;)

Hei!

Hva leiligheten angår kan jeg tyde at det vil være tre eller fire som er interessert i denne.

Selv om han kanskje ikke oppnår den prisen han hadde håpet, vil den absolutt gå for en pris rundt prisantydning. (Får opp at det er akkurat/presis det den går for, faktisk, men for meg høres det så usannsynlig ut, at jeg ikke ville satt lit til det...:0)

Salget går greit, ja.

Hehehe... Synes faktisk sånne spørsmål er litt artige, da:)

Men jeg er nok best på å få opp bilder på hva som er idag, og ikke det som kommer..

Skal ihvertfall krysse fingre for salget:0)

xxxx

Ja, jeg krysser jeg og, både fingrer og tær :0)

Litt "spennende" for tiden, jeg skal selge min enebolig og han skal selge sin leilighet.

Kan du se på mitt hus da, er det lenge til det blir solg og får jeg prisantydningen?

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8251705&sid=3aaRIIx78229162&pos=5&tot=35

-det er bilde av huset mitt :0)

Håper jeg ikke maser alt for mye chanelle2, thihiii....

Annonse

Takk takk :0) Godt å høre dere synes huset er fint, håper det er noen som er på husjakt som også synes det :0)

Ja, Zadine, vi har leiet ut nå, i flere år, men nå orker jeg ikke mere, og økonomien er så som så... vi har en hel "bunsj" med hus... Skal selge alt og sitte igjen med et, det blir fantastisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...