helleh Skrevet 3. september 2006 #1 Del Skrevet 3. september 2006 Da har jeg dessverre hatt en SA. Utrolig tungt, men jeg håper på å komme sterkere tilbake om ikke så altfor lenge. Klem helleh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 3. september 2006 #2 Del Skrevet 3. september 2006 *sender en stor støttende klem* Håper du er tilbake her på 1tri om ikke så altfor lenge!!! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 3. september 2006 #3 Del Skrevet 3. september 2006 Uff da, det var trist nyhet:-/ Håper du kommer sterkere tilbake veldig snart:) Neste gang sitter'n vettu:) *tenker positive tanker* *trøsteklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 3. september 2006 #4 Del Skrevet 3. september 2006 huff.. sånne beskjeder er aldri noe særlig lesning.. håper ting går bra, og at du fort blir gravid igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2006 #5 Del Skrevet 3. september 2006 Så utrolig trist, håper det går bra med deg... Trøsteklem og lykke til videre og velkommen tilbake når den tid kommer:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 3. september 2006 #6 Del Skrevet 3. september 2006 åå så forferdelig trist...kan skjønne at du har det vondt,men det hjelper å tenke gode tanker...tenk at neste gang så kommer den til å sitte bomfast;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #7 Del Skrevet 4. september 2006 Hei... Tusler tilbake til "bli gravid" sammen med deg... Jeg tror ikke det hjelper å lete etter forklaringer på hvorfor det skjedde...men bare strekke seg ut og fremover etter den nye muligheten som ligger i fremtiden... Varm klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 4. september 2006 #8 Del Skrevet 4. september 2006 Uffda.. Trist. Mager trøst, men jeg tenker sånn at hadde jeg ikke hatt min første SA, så hadde jeg heller ikke hatt den vakre datteren jeg har idag!! Men det hjelper sikkert ikke deg så mye nå, håper vi ser deg her igjen om ikke så lenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå