Gå til innhold

Lekker fostervann???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noe svare en førstegangsfødende!

Nærmer meg termin, og har hatt masse kynnere i lang tid. Idag har jeg hatt en del ubehag i mage og rygg i tillegg til kynnere. Nå dei 2 siste timene har jeg mått gått å bytte truse flere ganger da det plutselig renner kjenner jeg og trusa blir våt. Men dette er ikke helt klart bare, litt hvitaktig utflod også. Vet jo at det er vanlig med en del utflod, men hørte liksom også at det rant litt i do etter at jeg satte meg der......

Når vannet går, er det mye? Når man lekker kan det være slik som jeg har det nå? Må jeg kontakte føden tror dere, eller kan jeg kanskje vente til imorgen tidlig - da har jeg time hos jordmoren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ogaå samme problemet. Tenkte jeg skulle spørre på sykehuset i morgen. Det lekker f.eks etter jeg har vært på do. Det er hvit/blank tynn veske. Ikke så mye, men nok til at jeg må skifte truse et par ganger om dagen...

Håper det ikke er fostervann.

Skrevet

Du kan lekke litt og litt.

Men ta vare på et bind eller lever et av de du har brukt.ring føden så får du komme med engang,så får de avklart med engang hva det er for noe. Da slipper du å gå og tenke på hva det kan være:O)

Lykke til!:o)

Fortell åssen det går da:O)

Skrevet

Da måtte jeg innom føden igår - jo nå lekker jeg. Det renner jamt og trutt enda, starta i 16-17 tida igår....er heime på perm., skulle igrunnen vært satt igang nå idag morges, men pga tidligere keisersnitt så ville di avvente til senest imorgen tidlig med å sette igang fødsel, da det visstnok skal være best at riene kommer skikkelig igang av seg selv....

Så nå går jeg her spent. Har ikke sovet stort inatt, selv om det var det jeg burde :-) Både gleder og gruer meg - vet jo ikke helt hva jeg går til da dette er min første fødsel (keisersnittet var planlagt sist.)

Skrevet

OI, så spennende!!!! Lykke til da, masse sterke tanker sendes din vei!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...