Gå til innhold

September: dildo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt dildo for å sette i gang fødselen? Begynner å bli temmelig lei nå,å mannen her i huset er ikke så fryktelig hypp på sex...Ikke att han skulle fått noe i dag heller,men det er en annen sak... Jævla karra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg tror ikke det er det å ha sex som kan fremskynde fødselen, det er noe i sæden som gjør det. Og det blir vel litt vanskelig å få det ut av en dildo......

Skrevet

Hei

Stemmer at det er stoffer i sæden som kan sette igang modningen av livmorhalsen. Det er det samme de bruker som et av to alternativer for å sette igang en fødsel om man har gått ut overtida i et sv.skap.

En dildo med vibrator kan også stimulere livmorhalsen til modning...så det er verdt et forsøk om man er veldig utolmodig. Da må man jo selvfølgelig ta den så langt opp som man ik får den lenger å ha på vibb... jo sterkere desto "bedre" sikkert. Men kan kanskje føles litt ubehagelig??

Har faktisk vært inne på tanken selv å prøve dette, men har ik gjort det ennå...

La meg få tilbakemelding om du prøver og det funker....:-)

Skrevet

Jeg har hørt at man ikke skal bruke dildo i slutten av svangerskapet jeg. Ville ikke prøvd denne metoden uten å høre med noen som VET først. Her inne får du jo bare synsesvar, det håper jeg du vet!

Skrevet

Jeg søkte på 'vibrator' på barnimagen, og dette er et lite utklipp av hva jeg fant:

"Det eneste man skal være forsiktig med er sexleketøy som føres opp i skjeden, for det kan virke stimulerende på mormunnen og sette igang fødselen før tiden. Av samme grunn skal man heller ikke bruke vibrator med vibreringen på langt inne i skjeden."

Så da er vel valget opp til deg da, om du vil prøve eller ei?

Skrevet

Har man jo termin kan det vel ikke være farlig å prøve,kan det vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...