Gå til innhold

Oktober: Hi hi, da er jeg ferdig med vask av babyklær:-)


Heffalump mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

som jeg skulle sagt det selv, alle klær og sengetøy er vasket i dag, kjøpte vogn i går, lekegrind og bleiebøtte ble kjøpt brukt på torsdag. Bilsete er lånt. Barneseng er ikke kjøpt, men den er bestilt til september =) Da er alt så og si klart her og =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke vasket babyklærne jeg. Må kjøpe kommode først :)

Men sengen ble skrudd sammen og redd opp i helgen. Det var så utrolig koselig! Blir så glad av å se på den..hihi.

Vogn ble kjøpt inn før helgen, men har blitt plassert hos kommende bestemor så der kan den stå til fødsel :P litt dårlig plass her inne.

Og litt teit å sette den ut i oppgangen før babyen har kommet syns jeg. hehe..

Har termin 14.oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vasket babytøy, tepper, sengetøy, håndkler. Vogga er på plass i stua, den indiske babyvugga til soverommet er innkjøpt, bilsete er kjøpt. Voksiposen er renset. Vogn og stellekommode skal samboer ordne gjennom jobben, og de er jo ikke raskest disse mannfolka, men han har lovet at i morgen skal det bestilles. Moro dette.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vask de nye klærne og du.

Her er alt vasket og brettet og lagt på plass :o)

Senga fikk samboer et røsk om å sette opp her for noen uker siden, så den står jo klar med et teppe godt pakket rundt.

Har igjen og vaske bilsetet og fikse vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er ferdig med vask av babyklærne:-) Har skrudd sammen senga også, og vugga står klar i stua. Men har ikke redd opp ennå da, blir vel bra støvete hvis det skal stå i flere uker og vente...

Eneste som skal gjøres her nå, er å ta opp stellebordet som står flatpakket i bua sammen med bleiebøtta. Pga lite bad lar vi det stå nede så lenge som mulig.

Godt å ha alt klart:-) Termin 1. oktober her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne er vasket og brettet sammen og ligger i stellebordet som er plassert på badet.. Senga flytta vi inn på soverommet vårt i helga.. Typisk "redebygger" tegn..hehe :o) Så alt er vel stort sett klart nå føler jeg, enda jeg ikke har termin før 25. Okt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vasker klær:) vogn er kjøpt, bilsete er lånt

Mangler nå 2 stk stellebord, seng, bleiedunk og div småting.. Går å titter på alle babytingene hele tiden. Kjempekos:) Termin 23.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke gjort noe klart ennå vi. Driver og pusser opp to soverom, så her er det temmelig kaotisk. Ettersom dette er en attåklatt, og vi egentlig ikke skulle ha flere, mangler vi ganske mye utstyr. Ga bort og kastet en del barneutstyr for noen år siden. Vi har seng og vugge, og litt klær (må vel snart på kvisten og se hva jeg virkelig har, tror egentlig at jeg tok vare på de mest minnerike klærne, det vil si bunader, strikkadrakter etc.). Vi må i hvert fall kjøpe vogn, stellebord og bilstol. Blir vel også noen turer for å kjøpe inn klær. Er nok lurt å få vasket og lagt alt på plass til prinsessa kommer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...