Gå til innhold

skravletråd IKM uke 39 jentene.......hold denne oppe til vi skal teste :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, der fant du en..Tror de andre har forsvunnet nedover...Pytt Pytt!!

Nei, hold deg her hos oss i 39, det blir en baby boom!! L O V E R

Hehe, hvis ikke det går denne gangen heller så klikker jeg. Donoren min skal på elg jakt i oktober, og vi har liksom blitt enige om at den jakta skal få. Den er liksom fredet... SÅ....det må gå denne gangen :-)

He he MajaMor

Min skal også på jakt i september og oktober. Han blir sliten da, både jakt,slakting, og elsking. He he...Han pleier å sovne tvert han legger hodet på puta i den perioden. Skjønner godt at du er utålmodig etter ett år. Gørr kjedelig å gå og telle og planlegge sex og vente på evt TR. Man nyter liksom ingenting da, for tanken om befruktning er i bakhodet hele tida. sukk

Annonse

Ja, her er det ingen "love making" her er det sex for å bli gravid :-)

Gruer meg til å teste neste gang, tenk om den er negativ og så må jeg stå over i okt??? Nei, den kommer til å være positivm håper det, så blir vi ferdig med denne prøvingen!!

Ja gutta orker ikke mye annet enn tråkking i skauen og slakting i elgtida. Dødt på sengekosen da... :0( Jeg vil også gjerne bli gravid før jul, men vet jo at det kan ta tid. Og når denne el'en er så forbanna vanskelig. Når syklusen har forlenga seg med fire dager, holder ikke en pakke med 5 tester fra billigeteste.dk hmmmf

Jeg har vurdert å tempe nå, har aldri gjort det før, men det virker som en grei måte å finne el på. Men nå som jeg har begynt på pergo merker jeg den. Det gjorde jeg i allefall sist gang, og det var den første. Men jeg får kanskje heller satse på at jeg merker det denne gangen òg? Tenker det...

Sist gang tok det 14 dager fra den ordentlige blødningen begynte, til jeg fikk blink på eltesten. TR kom 16 dager etterpå. vil det si at syklusen egentlig var 30 dager da. Ja du skjønner jeg hadde spotting i tre dager før blodet kom. hmmm - kanskje syklusen ikke har blitt så mye lenger lell da?

Hehe, ser det har kommet enda en tråd på 39, men jeg holder meg her...

Det ser ut til å være mange skravlesjuke med ikm uke 39. Det blir en spennende uke. Hvis dere drar over til 1 tri skal jeg også bli med. Blir så trist her uten dere :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...