Gå til innhold

Et litt ekkelt, detaljert sp.mål.....

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp her.. Dette er den første syklusen min på mange, mange år uten p-piller... Har lest en del inne på pernille.info, men blir liksom ikke helt klok...

Har hatt el, (tok el. test som var positiv og hadde mye el smerter) men fikk ikke el slim, men tappen var åpen, fikk liksom inn litt av fingertuppen.. Men nå, noen dager etter el, har jeg fått masse utflod.. men det er på en måte tørt.. men samtidig veldig glatt, også er den klumpete, om jeg stikker fingeren inn, så får jeg små klumper på fingeren, sammen med litt flytende utflod... ???????? skjønner ingen ting her jeg...

Det er ikke sopp... for ikke klør det og ikke svir det...

Noen andre som har det sånn??

Sorry for alle ekle detaljer, men de må nesten med....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6177190-et-litt-ekkelt-detaljert-spm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og hadde det sånn..ingenting å være redd for.....men jeg er ikke noe ekspert. Men uansett...når man slutter på pillen så sliter kroppen en god stund før den kommer til seg selv igjen...skal kvitte seg med mange hormoner og begynner å ordne opp i sakene selv....vi har jo egentlig hatt kroppen litt på vent:)

Jeg tror ikke du skal stresse med dette...vil nok ordne seg...

Men om du blir mer bekymra så kan du jo spørre lege/gynekolog.

Klem

Sussa_85.

Takk for svar. :) Er vel ikke bekymret akkurat, er mer det at jeg prøver å lære kroppen min å kjenne, så er vel mest nysgjerrig på om det er sånn det skal være, (at andre har det sånn), eller om det er tegn på noe..

Er heller ikke sånn at jeg prøver så hardt med å bli gravid (enda...), er mest slik at blir det så blir det.. =)

Er liksom litt spennende også dette... :)

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...