Gå til innhold

når kommer dere til å begynne å kjøpe utstyr jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tja, jeg har vogn og seng fra datteren min, så det skal jeg bruke til nestemann også. Jeg har masse leker o.l. fra henne òg. MEN skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å kjøpe litt klær når jeg har fått greie på kjønnet. Det kommer ikke før senere i svangerskapet, men det er jo gøy å handle litt da....

Men kommer ikke til å kjøpe noe før det nærmer seg slutten av 2 tri og det ser ut til å gå veien :-)

G L E D E R M E G

Sier som Alba32 her, har også mistet og da jeg kom hjem fra sykhuset var det eneste som minnet meg på graviditeten her hjemme telleren på BIM (den som viser ant dager til termin). Var veldig glad det ikke var noe annet så jeg kjøper nok ikke noe med det første jeg blir gravid...

Kommer vel til å kjøpe i begynnelsen av 3 tri tenker jeg... Kommer sikkert til å kjøpe litt små ting som gulpe kluter og smuker kanskje... Har mye å fra før og må nesten se ann kjønnet/kjønnene tenker jeg...

Annonse

Jeg kommer til og kjøpe litt etterhvert etter 18 uke. Vippestol, vogn, stellebord, seng osv.. Dyrt og kjøpe alt på en gang veit jeg.. Så man må ta litt etterhvert... Klær venter jeg med til jeg vet hvilket kjønn det er.. Gubben sin jobb er og skaffe barnestol.. Hehe.. ;) Det er gutter flinke til ;)

Når jeg blir gravid, vil jeg holde meg til 2trimester i alle fall. Men ikke kjøpe så mye før det nærmer seg heller. Håper vi er heldige og kan kjøpe ting på janar-salget! Det hadde vært kjekt!!: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...