Gå til innhold

Endelig ruger til to gullklumper;-)

Anbefalte innlegg

fikk satt inn 2 egg på riksen i dag. de hadde delt seg i 3 og 4. De var middels bra... Samboeren min fikk helt angst da jan mellembakken ville sette tilbake 2 i steden for 1.. på en gang liksom (iiiiiiiik)

Er så lykkelig, og håper virkelig de slår seg til ro.. Han sa også at de kom tl å danne fangarmer med en gang... Så utrolig spennende assa...

Testen(blodprøven) skal tas den 15. september, og håper så inderlig at der står det: GRAVID

Kommer til å ta en liten pause herfra for å få dagene til å gå, og å få tankene over på litt andre ting. Men uansett, er glad for å kunne komme tilbake til dere når jeg måtte trenge det. Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6177114-endelig-ruger-til-to-gullklumper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som ruger!

Litt av en overraskelse å få inn to gullegg hvis du i utgangspunktet var forberedt på 1. Dobbelt så spennende.... Ja, tiden fra til den 15. blir lang, vi er akkurat likt i løypa vi to, jeg fikk også satt inn på Riksen i dag, men det ble bare 1 gullegg på meg, 1 som var delt seg i 4, det andre var ikke godt nok, så det ble ingen på frys heller. Men vi håper at de sitter, både dine og mitt gullegg. Lykke til med ruginga og testen den 15. vi får følge hverandre fremover. Jeg kommer også til å ta en liten pause herfra.... men kommer nok sterkere tilbake.

klem og babystøv til deg *********

Tusen takk til dere begge.. Så spennende da, anneny... at vi ligger likt liksom.. Kanskje vi skulle starta vår egen lille skravletråd.. Jeg var den av oss som kom inn først i dag... åhh, jeg var så spent altså... hadde så utrolig vondt på egguthentinga på fredag... Kjente ingenting gitt. Masse lykketil til oss, og babystøvet har jeg allerede grafset til meg;-)

Hei igjen

Ja det kunne vært artig med en egen skravletråd, du kan starte den du når du er klar for det. Så leit at du hadde så vondt på uthentinga, godt at du ikke kjente noe i dag. Jeg hadde helsigvis ikke noe smerter ved uthenting eller på innsetting i dag. Jeg vet ikke når de åpna i dag, men jeg var inne litt før 12.

kos deg med ruginga, vi "snakkes"

Annonse

Så fantastisk!!!!!!!!!!!!!

Kan tenke meg at samboeren min også hadde fått litt fnatt hvis de setter inn to egg på neste forsøk. Med tanke på at vi bor i en liten leilighet på 60 kvm så kunne det nok blitt trangt om plassen hihi. Men det hadde vært verdt det!!!!!!!!

Krysser fingerene for at det dannes mange fangarmer og at to små egg fester seg:o).

Lurt å ta en pause. Blir spennede å høre hva som er skjedd om 2 uker!!

Klem

hei igjen, vet ikke om du husker meg, men vi chattet en del... for en tid til bake.. har ventet å se innlegg fra deg, og ble så glad for å se at du har blitt ruger!! oxo på 2 gull-egg =).. litt om meg.. hatt 2 ivf på riksen, blitt gravid på begge, men første snuppa mi døde desverre bare 14 dager gammel.. og nr 2 er nå ei nydlig lita snuppe på 7 mnd.. husker du meg?.. ønsker deg masse lykke til!! stor klem fra meg!!! =)

Annonse

Hei på dere

Jeg er ny her på sidene, inne første gang i går og leste litt. Det var jo veldig artig at jeg da fant to stykker som har vært inne på Riksen samtidig som oss! Vi fikk også satt inn egg på søndag.

Er kjempespent på resultatet av blodprøven...

Jeg føler meg veldig heldig som ikke har hatt noen bivirkninger eller plager fra jeg startet med sprayen, bortsett fra kvalme etter egguthenting. Det var ikke noe særlig å kjøre bil etterpå...

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...