Gå til innhold

Er det virkelig mulig???

Anbefalte innlegg

Sist jeg hadde mensen var i juni og da fant jeg ikke el etterpå. Har tatt mange mange graviditetstester etter dette, men alle har vært negative. Siste negative testen var for 2 1/2 uke siden. Etter det begynte jeg å ta Porvera igjen for å få blødning, men ingenting skjedde. Så i dag fikk jeg det for meg at jeg skulle ta en test igjen og fikk opp 2 streker!! Tok to tester til og begge var positive.

Skjønner ingenting jeg nå. Kan jeg virkelig bli gravid så lenge etter mensen??? Tok dobbel pergokur også den mnd som jeg ikke fant el. Antar at jeg er blitt gravid iløpet av de siste ukene siden jeg fikk negativ test for bare 2 1/2 uke siden....Noen som vet??

Også håper jeg det går bra selv om jeg har tatt provera nå mens jeg har vært gravid.

Begynte å skjelve i hele kroppen da jeg fikk positiv test og jeg er så GLAD!!! :-))))

Hadde ingen mistanke om at jeg kunne være gravid, men tester med jevne mellomrom for sikkerhetsskyld.

Har ingen symptomer bortsett fra at jeg er veldig trøtt og litt øm i puppene, men trodde dette var pga proveraen.

Tør ikke helt å glede meg altfor mye før jeg vet at alt er ok. Har pcos, så faren for spontan abort er jo litt større enn normalt sett....

Ønsker alle prøvere her inne lykke til videre iallefall :-))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6177058-er-det-virkelig-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Takk alle sammen :-))

Har sovet utrolig dårlig i natt. Det er så rart å tenke på at jeg er gravid selv om jeg egentlig ikke merker noe...

Nå venter jeg bare på at kl skal bli 9, så jeg kan ringe legen. Er spent på hva hun vil si til at jeg har tatt Provera. Håper ikke det har noe å si, men vet ikke.

Det må selvfølgelig alltid være noen problemer med meg....:(

Lykke til til alle sammen! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...