mor til prins Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 var på 2.trimester og tittet etter en jente der da jeg så et innlegg om en som fødte i uke 22. et meget sterkt innlegg. ikke sikkert alle ønsker å lese om dette, men jeg syntes det var veldig vakkert skrevet og ønsket å si noen gode ord til denne familien.
Mamma28MedSpire Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Leste dette nettopp selv... Tårene triller..verden er urettferdig. Uff. *tørke en tåre*
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Snufs! Så forferdelig trist...Gråter her jeg sitter
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 uffameg, trist og vakkert. Stakkars familie, føler veldig med dem. En helt umennesklig situasjon, helt ubegripelig å skulle sette seg inn i! Veldig takknemlig for min aktive mage..
*Udon'tKnowMe* Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 stakkars familie.. tårene triller her... Skummelt egentlig, som regel vet vi ikke å sette pris på det vi har før det er borte...
trebarnsmamma??? Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Var innom og sendte noen tanker fra en englemamma til en annen. Men en klarer seg - selv om det i øyeblikket virker totalt umulig. Men her sitter jeg altså - 29+3 uker på vei ett år etter at vi mistet vår lille engel. Dersom noen har lyst å lese historien om Johanna, finnes den på www.lisjegolletjohanna.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå