Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er oftere og oftere plagetmed vondt i bekkenet, korsryggen/rumpa, og framme v lysken.

har store problemer med å sitte , da blir d ont i "rumpa".og å gå gjør også vondt.

jeg jobber på et sykehjem så det sier seg selv at det blir en del tunge løft.

men jeg har ikke snakka med legen eller jordmor, føler liksom at det er så tdlig,

er redd for at de ikke vil tro på meg.

hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6176796-ang-bekkenl%C3%B8sning-i-uke-13/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme måte. Jeg har allerede vært plaget i flere uker. Jobber i barnehage og har nettopp fått et nytt vikariat som avdelingsleder og tør derfor ikke si noe der heller.. Slitsomt. Det gjør til tider skikkelig vondt, men jeg bare biter tennene sammen og håper på det beste..

jeg jobbet i barnehage da jeg fikk bekkenløsning. begynte faktisk i uke 6 og jeg holdt ut til uke 8. Da sykemeldte legen meg og sa: du blir ikke bedre, men for at man ikke skal bli verre når det starter så tidlig så er det bedre å være forsiktig. Ble 100% sykemeldt jeg.

Til skrekk og advarsel: Jeg hadde det omtrent som dere, hadde fysisk tung jobb i barnehage og kjente oftere og oftere fra ca uke 14 at det var vondt i rygg/rumpe/lysker. Trodde ikke det var så farlig og jobbet som før, løftet og bar osv. Det endte med at jeg ble helt sengeliggende noen måneder både før og etter fødsel. SÅ: Sykmeld dere nå!! Jobb med løft og tråkking er ikke bra for gravide kropper.

Kjente bekkenløsningsplager allerede fra ca uke 10. Er nå 14 uker, og har startet med behandling hos fysioterapeut. Har da fått enda vondere, og som fysio. sier at det vil nok være litt sårt og vondt nå mens jeg er til behandling. Har derfor meldt meg syk på jobb, for å ta hensyn til behandlingen mens den står på, i håp om at det vil bli bedre, og at jeg heller kan komme tilbake bra fungerende, istedenfor å gå for halv maskin. Jeg er sykepleier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...