Gå til innhold

kjære elastica ble spådd av deg før i dag kunne du bare tittet på en liten sak??

Anbefalte innlegg

Hei du spådde om jeg ville bli gravid igjen og du fikk opp 3 forskjellige tidspu nkt. og en liten jente. jeg har ett barn fra før en liten jente det er ikke henne du såg?

ønsker oss veldig en jente til. har blitt spådd 2 gutter neste gang. har ikke så lyst på tvillinger..... såg du tvillinger på meg? Er evig takknemlig for svar.

fødselsnr 201078 og hans fødsels nr er 200375. slet m første graviditet tok lang tid før jeg ble og håper sterkt at neste ikke gjør det.

takk!!

klem

Fortsetter under...

Hei igjen:-)

Jeg har sjekket igjen, og får fremdeles opp en liten jente til på deg:-)

Fikk opp at det er en liten mulighet for tvillinger, men la deg ikke skremme av det, fordi når man har et lite barn fra før kommer disse ofte opp som tvillinger... Du har sikkert sett at spådamene skriver at enten blir det to tette eller tvillinger og det er fordi barn med liten aldersforskjell mellom dukker ofte opp som tvillinger...

Lykke til!!

hei.

tusen takk for svar. Ja håper inderlig du har rett i det av de dukker opp som tvillinger om de er tett. Hadde vært gøy m en jente til :o)

Det eksisterer ikke tvillinger i familien vår i det hele tatt så satser på en.

Så håper jeg på at jeg skal kunne gå gravid fra sommeren av. sammen m en venninne. hun er født på kvinnedagen 1982.

ååå dette hadde vært kjekkt. Du fikk opp dette som ett av alternativene. Min datter er født rett etter nytt år 06 så det kan være derfor nyttårstider dukket opp.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...