Gå til innhold

hvordan vet man at man er moden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må jm eller lege sjekke det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,de må sjekke det. Er visst noen som "klarer å sjekke " dette selv.....

Men jeg ville aldri ha fiklet oppi der,og ikke vet jeg hvordan man gjør det heller. Så man kan spørre jm om det rundt terminen. Og er man moden så kan man jo spørre om å bli strippet

Skrevet

hvis de stripper.. hva er det de gjør da egentlig? har lurt på det,, hva denne strippinga er:=)

Skrevet

Hvis du da er moden så kan du be om dette, da tar hun å tøyer litt i mormunnen for å provosere litt. Ofte man kan få effektive rier av dette,og noen føder da innen noen dager. For dette gjør slik at man blir enda mer moden.

Skrevet

Ok tusen takk for svar:=)

Men jeg er vel ikke moden enda.. er i uke 36... vet du hvor tidlig man kan være moden før fødselen setter i gang?

kanskje jeg er det ? stikker velidg oppi der til tider ...

Skrevet

Nei,du er nok neppe moden nå.

Hadde du vært moden en stund allerede så hadde du nok fått beskjed om å ta det med ro. Nå går det jo bra da.....

Man kan være moden en stund før en fødsel starter, man er jo moden med 1 cm åpning f.eks,men det kan jo ta lang tid før man får mer åpning.

Men uansett så stripper ikke jm deg før du er rundt terminen din.

Skrevet

Ok kjekt å vite... Men ingen med kyndige hender har vært oppi der siden starten av graviditeten da.. men han kan uansett holde seg inne et par uker til ;=)

takk takk;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...