Gå til innhold

Nå er det snart vår uke, uke 36-jenter!

Anbefalte innlegg

Endelig er den her, uka vi har ventet i eeeeeeevigheter på!

Spennende å se hvor mange positive tester det blir denne gangen. Det virker som om det går i rykk og napp med disse baby-boomene, forrige uke var ganske stille, så da får vi krysse fingrene for at det blir en ny boom denne uka.

Jeg har IKM i morgen allerede, men ikke planer om å teste før på tirsdag. Dette er min første pp etter MA 1. august, så det hadde jo vært fantastisk om jeg ble gravid igjen så fort. Brukte 20 mnd sist, og har ingen planer om å bruke like lang tid nå! Har blitt forkjøla nå, og det var et symptom for meg sist, så er veldig spent nå.....

Krysser fingrene for oss alle sammen!

Fortsetter under...

Heihei

Dette er min 2 pp etter SA i mai..desverre ble det slutt mellom meg og barnefaren til datteren min. Men det har vært slutt før...og vi hadde ikke sexliv, sex en gang i året og det klaffet tilfeldigvis i mai da vi prøvde å få ett barn til. "heldigvis" gikk det slik det gikk..fordi det gikk særdeles dårlig da jeg var gravid med han, han var så barnslig, så uhøflig, bortskjemt og ansvarløs. Nå derimot...jeg føler meg langt langt oppe på de lyserosa skyene der dere vet...:):):) og både jeg og datteren min har det helt utrolig, vi er begge så glade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...