Gå til innhold

HJELP!!!!!!

7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 36,, har vært MYE liv i magen hele tiden.. men i dag har det vært stille synes jeg .. han har hikket et par runder og bevega seg litt,men ikke vært så vilter som han pleier..

det skal sies også at natt til i går fikk jeg nesten ikke sove fordi det stakk sånn i underlivet....Har han festa seg tro? blir det roligere da?

Har spist taco så kanskje han våkner skikkelig snart?

det skal sies at jeg sov til og fra til kl 14 i dag!!! ( helt villt) var skikkelig sliten og små forkjøla..(ikke mye)

bør jeg kontakte føden eller kan jeg vente litt å se an om det blir mer sparking når jeg legger meg ned ?

Kjente noe nå forresten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle bevegelser skal jo regnes med,selv om de kan være svakere noen dager enn ellers. Jeg synes avogtil at han er daffere enn vanlig, da drikker jeg iskald saft og dytter litt i ham, så er det som oftest svar. Huleboeren min har skiftet litt rytme også de siste dagene, er mer livlig senere på kvelden enn han var tildligere i svangerskapet.

KJenner du ingenting så ring føden, er ikke noe ok å bekymre seg!

Skrevet

Har det på samme måte som deg.

Hodet til babyen har vendt nedover ganske lenge, men i går og i dag har jeg hatt smerter i underlivet - tror hodet holder på å feste seg.

Jordmora mi sa at når hodet fester seg vil det bli mindre store bevegelser, da ligger den og gjør seg klar til bykset ut i verden.

Lurt å drikke isvann for å sjekke, eller cola med isbiter.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...