Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Her i kommunen kommer helsesøster hjem noen dager etter fødsel. Har dere erfaring med dette? Hva de gjør osv..
Møøø Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Hun veier babyen og prater litt om amming og om det går bra etter fødselen. Om det er noe du lurer på kan du jo ta det opp med henne da. Var hos oss 1,5 uke etter hjemkomst trur jeg. Denne gangen blir det ikke hjemmebesøk trur jeg, mener det bare er med 1. barn.
Gjest Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 jepp,di kommer her også. di prater med deg,gir gode råd,veier den lille,og hun her,ja hun drikker kaffe også =0) noen spør og graver vet jeg,men di er der for å gi deg gode råd og info. greit å slippe styret med å dra på helsestasjonen en uke etter fødsel egentlig.
Edelweis Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 er det meningen vi skal servere noe da eller? jeg synes det er så ekkelt med ukjnte på besøk! vet ikke om jeg skal spøøre om de vil ha kaffe å slik=) hehe..
Gjest Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 hun her kjenner jeg godt,så derfor kaffe,hehe...
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 De kommer hver gang du har født her. Ikke kun første gang man føder.... Helt greit m besøk synes jeg da...
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Kom får å høre om alt var bra,om vi hadde noen spm. Og delte ut noen brosjyrer om både det ene og det andre.
Møøø Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Trur jeg serverte kaffe, men det er jo ikke derfor de kommer. Ikke meningen at du skal diske opp med kaffe og kaker et par uker etter fødselen! Her er det også hjemmebesøk på 2.årskontrollen, og da serverte jeg ingenting.
sajam Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Jeg har hatt hjemmebesøk ved de to forrige fødslene, husker ikke helt når men tror det var ca en til to uker etter fødsel. Jeg serverte et glass vann begge gangene, for det var alt hun ville ha. Hadde samme dama begge gangene og det ser ut til og bli henne denne gangen og )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå