Gå til innhold

har dere fått strekkemerker på magen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 36 og har ikke fått noen enda.. Jeg smørere meg 2 ganger hver dag med olje..fra clarins,men tror nok at det er genetsik.. desverre.. har sett bilder av folk som har fått allerede i uke 20,så man kan aldri være trygg.. og venninner som har fått under fødselen pga presset..

Men jeg smører alikevell...godt for både meg og beibin det ;=)

Så har jeg gjort det jeg kan i hvrtfall.. tror et er viktig å drikke mye vann og ta omega også.. det er også bra for huden:=)

Ikke egentlig vært flink til å smøre meg med noe som helst... Kom meg gjennom forrige svangerskap uten strekkmerker. Er nå 34+5 (39 dager igjen :o)) og har ikke fått noen strekkmerker enda. Men kjenner nå at huden strammer veldig (har gått opp mer denne gangen) så jeg er like spent hver dag nå og det har kommer noen.... Krysser fingrene for at jeg slipper....

Har heldigvis ikke fått strekkmerker - ennå.... Dette er mitt 3. svangerskap, og jeg har heldigvis berget begge ganger før, uten at jeg har vært flink til å smøre meg. Det kan nok være genetisk, for verken jeg eller min søster har strekkmerker, det har vel heller ikke min mor. Satser på at det går bra denne gangen også, men jeg smører meg stort sett med fuktighetskrem om kveldene nå, for det er jo godt når det er sommer og sol...

Har hørt om de som har fått strekkmerker de siste dagene av svangerskapet, så man kan vel aldri føle seg trygg....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...