Gjest Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 hvordan gikk det,fikk du inve til sjekk ?¨ er spent ser du...håååper du fikk det.....har tenkt mye på det. vet hvordan du har det.ikke morro å gruble/bekymre seg nei =0) vet du,har ennå ikke fått vaska,hahahaha men....må starte nå... =0/
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Hei hei! Ringte tidligere i dag og fikk ikke komme inn!! Men ble roet ned da! Forklarte dem alt sammen og de mente jeg ikke trenger å være bekymret! De sa at jeg skal ta det med jordmor til fredag... La på litt ekstra men nei!! Hehe... Er visst ikke så lett å bli tatt alvorlig her i tønsberg!! Men nå har jeg bestemt meg for å ikke bekymre meg noe mere! Må jo nesten stole på dem! Hvordan er formen din i dag da?? Er ferdig med husvaska jeg da! Bare vinduene som står igjen... men det tar jeg senere...
Gjest Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 søren å....di vil ikke høre altså?? godt di fortalte deg at det ikke var noe å bekymre seg over da..... skal ikke være lett å komme seg inn der nei.må vel rier til da?? såh,du har vaska??? her er endelig barnesenga på plass...men vet ikke om jeg skal legge på sengklærne enda... skal støvsuge nå,så SKAL jeg vaske.....må vel få det til engang jeg også...hehe formen er bånn,men litt bedre nå...springer på do hele tiden.han er vist kommet lenger ned,ifølge mannen...han sier det ser ut som om jeg har svelget en ball...blæh,morroklompen.... har kynnere i dag...ikke maserier,men KYNNERE!!!! VIL IKKE HA DI TILBAKE JEG...håper det hjelper å vaske,for i dag er jeg megalei...som vanlig =0)
Gjest Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 trekker tibake di kynnerne.....du smitta meg,nå er vindusvasken igang...og det samme er magevondtet...typisk.tok en liten pøuse nå jeg.men skal bli ferdig i dag.noe sier meg det... så her går det unna,i saaakte tempo....!!!! hvor mange ganger går det an å springe på do iløpet av en dag egentlig? tror jeg er verdig en plass i rekordbøker nå...=0/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå