Gå til innhold

Hvem vet at dere prøver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fortalt til et par venninner i samme situasjon, ikke til foreldre.

Men tror de fleste rundt oss regner med det skal komme baby snart, for vi har akkurat flyttet til nytt rekkehus med tre soverom, og det er bare oss to (foreløpig)... ;-)

Føler gudskjelov ikke noe særlig press fra foreldre ennå, da!

Annonse

Jeg synes det er veldig hyggelig å ha denne hemmeligheten sammen med mannen min, men samtidig merker jeg at det hadde vært veldig kjekt å snakke med ett par av venninnene mine som har barn om dette. Vi har blitt enige om å ikke si det til noen, men det er litt vanskelig å holde seg.

nei, hvis de spør (poden nærmer seg jo 2 år) så sier jeg at vi sikkert bør begynne å tenke snart men at vi får ta det etterhvert, prøver å snakke minst mulig om det, og er egentlig lei av at folk spør om vi ikke skal ha nr 2 snart, de har da ingenting med det? tenk om vi ikke kan få flere eller sliter og sliter? folk får passe på seg sjæl ass

Jeg, gubben, mine 4 beste venninner (bor på hver sine kanter av landet) og April2005-klubben (min online barselgruppe etter nr 1). Ja og dere da ;o) Venninnene mine vet (av erfaring, de som har) at ting kan ta tid, og ingen av dem er sånne som spør "ja, skjer det noe nå da"-type spørsmål; de vet jeg sier det om jeg får positiv test. Godt å ha noen å prate med også, og også noen som har samme erfaringer, ikke bare på nett :o)

Annonse

Hei Anonym...

Leste innlegget ditt til meg, så jeg får vel bare komme med et lite svar.... I mitt, som i de aller fleste andre tilfeller, er naturligvis barnefar klar over det. Vet ikke helt hva du mente med det, men HI mener vel her om vi har fortalt til venner/familie...

Jeg får ikke spermier fra noen andre, det er kun èn! Ingen andre enn oss to (og dere på bim) vet om dette. Skjønner nå?

hei!

jeg har fortalt det til 2 bestevenninder og lillesøsteren min.

han har fortalt det til 2 bestekompiser (tror jeg ca) og faren sin.

så snakker jeg selvsagt med dere om det!

godt å ha noen å snakke med da man føler seg trist og lei eller sjeleglad!

for meg så er det viktig så derfor valgte jeg å si det=)

men tror ikke jeg vil foretlle mine foreldre om det før jeg er blitt gravid.

meeeeen tror mamma har en aning, for når vi snakker om hus, så blander hun alltid inn barnerom osv.. eller andre ganger drar hun frem familie ting, om når meg og typen får barn osvosv... hehe

så hun gleder seg til å bli mormor en gang!

Det er bare samboeren min og jeg som vet det.. kommer ikke til å si noe før jeg er gravid og noen mnd på vei.. Trur man med ett blir mer sårbar når mange vet det, men samtidig så er det jo flere å støtte seg på i den perioden man prøver før spiren sitter.. Mange som "maser" på oss, men jeg studerer og sier det ikke blir noe før jeg er ferdig, om to år.. Hehe, de skulle bare vist;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...