nicolai kommer i nov. Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 mulig jeg er helt dum her, men jeg forstår ikke en ting av hva dere prater om... proppen har gått, og modning og stripping... jeg har aldri hørt om det, og tenkte kanskje det var noe jeg burde ha fått med meg?? kanskje noen kan forlkare???
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 slimpropen går, da kan det også komme fostervann! er livmormunnen din moden, er det snart tid for åpning å føsdel. er du moden, kan jm strippe deg ved å røske litt opi der slik at riene ska starte! det er det jeg vet!
nicolai kommer i nov. Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2006 takk!! men hva er livmorstapp?? det har jeg hørt før altså, men forstår ikke hva det er eller hvorfor man skal finne den...
Edelweis Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 den nederste delen av livmoren din det=) det er livmorstappen som åpner seg når du føder! mente ikke å være anonym ista.. kom borti knappen=)
nicolai kommer i nov. Skrevet 3. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2006 er det noe jeg skal kjenne på??? jeg forstår virkelig ikke.. det høres ut som alle her inne har så god greie på dette og alle vet hva det betyr... jeg trodde jeg hadde lest en del og hadde fulgt litt med om hva man skal sjekke og sånn, så logger jeg på her, så åpner det seg en ny verden... ja, ja... ungen kommer vel ut, skulle man tro! Takk!!
Nr-3-i-Magen Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Jeg tror jeg skal overlate til jordmora mi å kjenne på livmortappen, har hørt noe om at man ikke skal rote for mye borti der selv. Stripping har jeg akkurat funnet ut hva betyr selv, lurte veldig på det der da jeg kom inn i tredje trimester. Noe annet er at slimproppen må gå for at vannet skal gå, men det trenger ikke gå samtidig tror jeg. Det kan gå ei god stund mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå