Gå til innhold

Dere i uke 35..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye liv i magen? Jeg har perioder der det er merkverdig stille.. Ikke alltid så god effekt med å drikke noe søtt heller..Men plutselig er det mye i en periode, så stille igjen. Prøver å ikke stresse med dette, vet jo det er mindre plass der inne..Men slutter vel aldri å bekymre meg før babyen er ute..Men da er det vel nye bekymringer resten av livet..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går i perioder. noenganger masse bevegelse og noenganger helt stille..:) når babyen kommer ut blir det nok flere bekymringer, det har du sikkert rett i:) Alt dette under graviditeten er bare opptrappinga

Skrevet

Er stille i perioder her å, babyen sover jo ganske mye. H*n trenger ikke våkne selv om du drikker noe søtt. Så lenge du har perioder hvor du kjenner bra med liv har du ingenting å bekymre deg for :o)

Skrevet

jeg var på sparketest pga lite liv da jeg var i uke 35...legen sa at hovedreglen når man er så langt på vei er at du skal kjenne 10 bevegelser i løpet av 2 timer....i de 2 timene skal du ligge helt i ro og ikke ha noe ytre impulser, samt at du gjerne kan spise litt i forkant.

en bevegelse behøver ikke være spark...bare det er et eller annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...