monicah Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Er sulten, men kommer ikke på noe som frister :-)
pastasalat Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Vel du får se på kallenavnet mitt så ser du hva jeg har spist mye av i svangerskapet...He.he. Kok pasta og avkjøl. Skjær opp paprika, rød løk, gulrot i skiver og ta i en liten boks mais. Salt og pepper og litt creme fraiche, kjempesuksess dag etter dag for meg.... Lykke til!
Tjatjo Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg er enig i at pastasalat m/kylling er skikkelig godt ( kom faktisk på at jeg kunne lage det en dag da jeg så nicket til hun over her..he he) Ellers er livretten min medisterkaker m/poteter, makaronistuing og brun saus =0)
Mamma28MedSpire Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 spaghetti m/kjøttsaus godt og enkelt...
sajam Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Ti hi! Det har jeg spist til middag i dag ) Det er bare så utrolig godt.
sajam Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Medisterkaker, poteter, makaronistuing og brun saus altså )
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Ohh...ris...jeg elsker ris for tiden. Og fiskegrateng, og...hmmm...fisk... og...tja....salat:-)
Duddlidu Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes det er inmari godt med pannekaker for tiden. Enkelt å greit å lage, selv om det er litt kjedelig å steke. Og så er det inmari godt med sånne svarte wokpakker man får kjøpt i butikken. Putte oppi alle grønnsakene man har lyst på! mm-mm-mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå