verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Neste gang jeg skal til jordmor så skulle hun strippe meg.Lurer på om det er vondt jeg da....Er litt pysete kanskje-))))hi,hi
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 litt vondt var det men ikkje så vondt som eg hadde trudd nei... men virkelig vert det:) riene mine begynnte samme dagen eg ble strippet og morningen etter så var gutten født:) så eg angrer virkelig ikkje på at eg ble strippet.
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Spørs hvor hardt de tar i,hvor mye de vil provosere. Men kjempevondt er dte ikke uansett,kan bare være veldig ubehagelig,' Men jeg skal be om det denne gangen også hvis jeg går over. )
Edelweis Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 hvor lang tidgår man over før man kan bli strippet da?
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Varierer vel litt åssen praksis jm har,oftes må man spørre om de kan gjøre det.Men er du rundt terminen din og du er moden så kan du spørre om det. Men moden må du være:O)
Edelweis Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 jm røsker i livmortappen og litt oppi kanalen hvis du er moden tror jeg=)
Nemi24 Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Takk for svar!! Det hørtes ikkje noke særlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå