nicolai kommer i nov. Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 er det noen fra follo her enda??? jeg har vært borte fordi jeg mistet nettet en god stund, dvs flere måneder, men er tilbake nå. jeg husker hvertfall en marianne som var fra ski. vi skulle møtes, men det ble aldri. sikkert fordi nettet mitt brøt, men kanskje du er her enda?
Heira☆ Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Heisann. Jeg er fra Follo, men jeg bor i Stavanger da. Men jeg måtte bare svare deg, siden du spurte etter noen derfra ) Savner jo litt hjem da veit du, når jeg sitter på dennen kanten av landet, og har alle mine der hjemme... Hvor hen i Follo bor du da? Jeg selv er fra Ås.
Vimsete Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg bor på Vinterbro :-) Hadde vært hyggelig å møte noen i nærmiljøet ja!
nicolai kommer i nov. Skrevet 3. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2006 jeg er fra ski! jeg har termin 12 november. koselig om vi hadde truffet hverandre.
maianne82 Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 hei.. mulig det er meg da.. for jeg heter marianne og er fra ski. skulle møte en ja, men du?? forsvant;) håper alt står bra til? begynner å nerme seg nå, jeg har termin i slutten av november.. noen som er klare for en liten treff???
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Hallo! Siggerud-dame her....ruger på overtid...
Videlivi Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Hei! Egentlig fra Kolbotn, men bor på Mortensrud nå. Det er jo ikke så langt. Har vel sett noen av dere " vagge" rundt i ski eller på vinterbro, siden jeg er mye der =)
nicolai kommer i nov. Skrevet 3. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2006 jeg tror det var deg,ja... har det vært noe follo treff?? hvis ikke vil jeg foreslå Tirsdag 12 september på bowlers i ski. kl 13.00. alle som vil kan være med, både de som bor her nå, eller som har bodd her, eller bare vil være med! hva sier dere jenter??
maianne82 Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 høres bra ut for meg.. jeg blir gjerne med på et lite treff... lenge siden sist, vi hadde et par treff, men var liksom ikke så stor iver etter noe nytt, så lot det ligge, men jeg er klar jeg. 12 sep høres bra ut...
nicolai kommer i nov. Skrevet 3. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2006 knall bra!! jeg lager en tråd for det her, så ser vi. om ikke annet kan jo vi endelig møtes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå