Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Del Skrevet 3. september 2006 Vi har kommet frem til to jentenavn.... Iselin og Mina Hvem av dem er finest og hva slags mellomnavn kan brukes til disse? Takk for hjelpen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Del Skrevet 3. september 2006 Iselin er desidert finest, synes jeg! Prøv med f.eks. Iselin Andrea Iselin Mariell Iselin Marina Iselin Marie Iselin Aurora Iselin Rebekka Iselin Victoria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #3 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg vil si at Mina er desidert finest, men kan dere ikke kalle henne Mina Iselin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 3. september 2006 #4 Del Skrevet 3. september 2006 Enig med personen over, hvorfor ikke kalle henne Mina Iselin? Det klinger fint, og så får dere jo brukt begge navnene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 jaa Mina Iselin var jo fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 Mina er klart finest! Mina Johanne Mina Elise Mina Louise Mina Cecilie Mina Amalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 4. september 2006 #7 Del Skrevet 4. september 2006 Litt inhabil her.. men jeg er veldig fornøyd med navnet mitt da;-) Og Iselin liker jeg ikke så godt.. Mina Iselin går vel (ser det er flere som har foreslått det) Mina Elise Mina Eline Mina Josefine Mina Celine Mina Christine Mina Louise Mina Hermine Mina Sofie Mina Johanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #8 Del Skrevet 4. september 2006 Iselin er finest synes jeg!! Iselin Emilie Iselin Rebekka Iselin Karoline / Karolina Iselin Iselin Sofie Iselin Elisabeth Mina Renate Mina Maria MIna Iselin? Mina Othilie Mina Elvine Mina Jeanette Mina Louise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #9 Del Skrevet 27. september 2006 Mina alene,liker ikke dobbelnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_mamma_til_to_prinsesser!! Skrevet 27. september 2006 #10 Del Skrevet 27. september 2006 Iselin Andrea :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå