Gå til innhold

*** Skravletråd for ikm uke 38 jentene *** (ny 3.sept)

Anbefalte innlegg

Ja. Tror det blir på tirsdag. Har vært flink og skrevet ned TR dagene mine siden februar, og ingen måneder er like. Varierer fra 25- 32 dager på syklusene. Reiser forresten på miniferie helgen før IKM. Kanskje jeg kommer hjem med spire! Tør iallefall ikke å drikke noe :) Det er uansett et lite offer for å få ønsket sitt oppfylt!

Fortsetter under...

Helt enig.

Jeg skal på fest til helgen, så blir nok litt da, men da er det uansett ikke noen spire som har festetseg ordentlig uansett.

Helgen etterpå er stille og rolig, så må jeg teste før helgen igjen da jeg skal bort med jobben, og det blir fest(eller forhåpentligvis ikke).

Om den er positiv har jeg ikke noen problemer med å si at jeg er gravid, selv om det er kort tid.

Vet mange venter til etter 12 uke, men jeg klarer det ikke og synes det er (for min del) greit at folk vet selv om noe skulle gå galt. Da er det forståelse for humør ect.

Ja! Jeg også har hatt mage som en sperreballong i to dager, nå er det over... Bra vi har hatt masse kosetid de tre siste dagene da:) Men det var veldig ubehagelig, trodde jeg kom til å få mensen jeg men skjønner jo det ikke var det...hihi

Har et par venner som vet at vi prøver! Ellers prøver vi å holde det for oss selv. Tror jeg skal se an formen den dagen det blir aktuelt å vurdere hvem man skal fortelle det til. Mamma kommer iallefall til å "drepe" meg hvis hun ikke får vite det først :) Mødre er rare! Tror jeg skal prøve å holde det innenfor nærmeste familie hvis det går. Men siden jeg er verdens mest elendige til å holde på hemmeligheter, så blir det vel til at nærmeste venner også får vite det temmelig fort hvis jeg har spire.

Har begynt på UiO denne høsten, og vil nok ikke at de i klassen skal få vite det på leeeenge, har nevnt barn til de andre jentene i klassen, men siden de er ganske mye yngre enn meg, så har de ikke helt forståelse for kombinasjonen barn og studier. Ikke det at jeg bryr meg, men da gidder jeg iallefall ikke å dele det med dem før jeg må! Vil bare ha positive mennesker rundt meg :)

Skjønner veldig godt det med positive mennesker.

Jeg var samme alder som deg da jeg ble gravid med 1'ste mann.(går ut i fra du er 79 mod.) Er 77 mod selv.

Prinsen vår er nå 2,3 år.

I og med at du da ike er yngst i klassen di på UiO så kan man sikkert fort bli sett på som "rar" med kombinasjonen barn/studier.

Det blir tøft, men utrolig hva motivasjon man får når ønsket er der og ikke minst viljen.

Det erjo MANGE som studerer og har/skal ha barn, så hvorfor ikke. Tror at uansett så passer det aldri å få barn uansett nesten, og ingenting er en selvfølge her i livet.(det er det nok av jenter her som vet alt om) så stå på tina 79.

Neste uke er det jakt start for oss...

:o)

Jeg står på! He he! Har ønsket meg barn leeenge. Har en fantastisk mann som ønsker like mye som meg, så det kommer til å gå kjempefint med studier og barn. Skal jo uansett ta permisjon ett år fra studiet, kan ikke tenke meg å stresse med eksamen og lesing samtidig som jeg bare vil kose meg sammen med nøstet mitt! Desuten er Lånekassa mer enn villig til å dele ut penger til studenter, så jeg suger til meg de skattepengene jeg får jeg!

Neste uke blir det moro her!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...