Gå til innhold

*** Skravletråd for ikm uke 38 jentene *** (ny 3.sept)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!!!

ja nå er det snart el tider,tror jeg har el mellom den 7-10,så denne mnd blir det mye kosing.

var det du som nett hadde bynt på jobb igjen etter fødselspermisjon??

selv er jeg fortsatt ute i permisjon til november,fikk forlenget den=)

var du mye inne på barn i magen??

jeg synest nesten at jeg han huske deg.

jeg fikk i november...

Var en del inne da ja, men kalte meg anetteba da :o) Og ja, jeg har nettopp begynt på jobb igjen etter permisjon! Det er mye jobb ja....puuuuh! Litt godt å komme ut i jobb igjen, men kunne gjerne vært hjemme litt lenger (dersom jeg hade fått betalt for det ;o)... hehe). Hva kalte du deg der da? Så deilig med forlenget permisjon :o)

ja dæ va deilig å få forlenga permisjonen.

jeg kalte meg,nei guri e huska ikke.

vi får håpe det er vår tur denne gangen.

jeg tror vi har prøvd sån ca like lenge.

eller jeg har ikke vært skikkelig prøver da.

sluttet med minipille i slutten av april,siden jeg fikk tanta på besøk igjen.

jeg gruer meg veldig til å begynne igjen,trives egentlig ikke.(er renholder)

det ble plutselig en helt ny hverdag her.

eldstemann på 3 har begynt i barnehage,og den mindste skal svigersen ha i ett år før barnehagestart.

jeg håper at det klaffer denne pp,for da er jeg ca 3 mnd påvei når jeg skal begynne i jobb,og da blir det ikke lenge til jeg blir sykemeldt.

håper,håper,håper......

lykke til til deg også

Ja EL tiden er her.....med slim og tester, hostesaft og spenning og alt som er....og ikke minst SEX :)

Kjør på denne pp jenter - det sitter en junispire for oss ALLE sammen denne gang !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I just know it :)

Det er nok Juni som er måneden for oss...

I tiden fremover har både jeg og samboer en stillere periode foran oss, så jeg håper at det kan være bra for oss..

Og vi får oss en hund om nesten 2 uker, og det blir så koselig atte. Da blir det stell og dulling og masse ute-turer på oss..

Føler at jeg har begynt et nytt og bedre liv allerede..

Lykke til for oss alle denne pp..

Klem fra....

Annonse

Ja!

Juni er måneden da alt kan skje! (er selv født i månedskiftet mai/juni, så jeg har en teori om at jeg er xtra fruktbar denne mnd he he)

EL kom med et brak i går kveld. Har like vondt rundt EL som rundt TR, og er veldig slimete. Måtte vekke gubben sent i går kveld, og når han hadde våknet litt så var det ikke nei i hans munn ;o)

Stå på alle sammen, så sitter den nok snart!!!

Hadde passet fin fint med juni baby! Testet for EL nå, men ingen stigning ennå. Slimer og har vondter. Denna ventinga gjør meg sprø..!!! Istedet for EL ser det ut til at jeg får forkjølelse. Har aua i halsen min:( Vet ikke helt om det er ideelt og få halsbetenelse nå..??!!

Jeg har hørt at det lønner seg å være optimist! Så jeg går for tvillinger i juni ! Å jeg blir selvfølgelig ikke skuffa om det er 1 eller 3 heller! Eh... sa jeg 3? Ja ja..... Sikkert moro det å! Å da får jeg jo gratis bleier om ikke annet!

Jeg vet ikke 100% når jeg har el, men går ut fra en vanlig 28 dagers syklus, så får jeg heller endre under veis! Babycompen lyser både jente og gutt i dag ihvertfall!!! Juhu!

Synes det var ødeleggende for meg selv og måle el jeg :o( Mistet litt av motivasjonen på veien dessverre!

Annonse

Ja her er det el idag...har hatt litt vondt i magen de siste 3 dagene og har kost oss en del. Satser på idag og så får vi håpe at den sitter. Da blir det ca 18 mnd mellom våre små... (-: Har lyst på 2 tette...

Håpe håpe!

Juni er måneden ja!!

Heia

Dette innlegget kunne jeg skrevet......har det HELT LIKT ...heh.e

Satser på at vi blir belønnet med LH stigning også da snart...Jeg gir nøkken i om jeg får halsbetennelse nå - det skal ikke stå på sexen likevel for min del....så det så:)

Var på Akupunktør-time igår.

Vi snakket om det meste, og hun satte noen nåler på meg. Hun kommer nok til å gi meg noen homopatiske medisiner også sier hun..

Så vi får vel bare vente å se..

Hun anbefalte meg å komme 2 ggr. pr. uke. Noen andre med erfaringer fra akupunktur?

Sier bare lykke til i disse EL-tider jeg.. :)

Føler jeg har hatt el i tre dager jeg nå, selv om det ikke er helt mulig;) Utrolig ømme brystvorter! Noen andre som får det? Vet dere isåfall hvor lenge etter det dere får el?

Er det en ganske stor forandring bare å slutte med hormonell prevensjon som jeg har gått på i åtte år. Kroppen er ganske annerledes og forvirrende uten. Gjør jo helt opprør her!

Men men er faktisk 19 dager etter mensen i dag så må vel være syklusen min som er litt forskjøvet og ikke helt i rute etter p-ring slutt. Har ikm 18 sept. Er i vår 1pp så skal vel litt til det klaffer med en gang:) Men jeg er positiv, foreløpig har vi ikke brukt noen el-tester men tenker å investere i det om det ikke klaffer etter et par mnd.

Nå er det snart vår tur .. hærlig.

Det er jo den oppturen disse dagene her nå... helt rått hvordan hodet tilpasser seg disse graviditets prøvingene. alt er lyserosa og lett, og er sikker på denne gangen sitter den(var litt mer usikker forrige gang). Nå er det jo bar vår 2 pp, men det virker som uansett pp(hvertfall på dere hærlige jenter) så er optimismen der hver EL. Det er så utrolig godtå lese om.

Jeg gleder meg til neste dagene å følge symptomjakten, de fleste er vel nå på EL jakt, leste om ei som spana iherdig(he he he).

Jeg tror min er over, har ikke testa, så det er bare sånn ca.

Så jakten på egget er over, men om en ukes tid er det jaktsatrt for symtomene...

Vi satset på fullt treff denne gangen.

LYKKE TIL JENTER!

Hører til her jeg også,men har ingen store forhåpninger denna gangen,for vi har bare èn enste 5-minutters sjanse denna pp'n! Jeg er på besøk hos foreldrene mine,har vært en uke her. Mannen kommer på lørdag m en kompis,og drar etter en kort visitt for å dra på jakt en uke... Beregnet EL er nå på lørdag(sett ut ifra de siste 2 syklusene),og ber til "gud" om at den ikke skal komme før elli-karamelli-mannen dukker opp her! Tempen er fortsatt normal,så håper håper at den holder seg et par dager til! (tester ikke denna gangen pga den lille sjansen,kaster ikke bort 350 kr på 5 min!)

Neste EL er antagelig på bryllupsnatta,så håper litt på neste pp, jeg!

Lykke til til dere andre!:-)

Oi.. skal godt gjøres da ja... men hadde jo vært kos å blitt gravid på bryllupsnatat da.. he he he... selv om det må beregnes en pp til....

Skjønner godt de pengene spart. PS!

VITA selger Klar Beskjed EL tester til 229,-

:o)

Åh,det må jeg huske på når jeg kommer "hjem" til Oslo(har ikke VITA her) Takk for tipset :-) Har en hel eske med cb el-tester da,den har jeg enda ikke brukt,men håpet å kunne bytte den på apoteket i grav.test istedet,dersom jeg skulle føle meg gravid snart!

Spennende uke dette!

Har dere lagt merke til hvor mange som plutselig er gravide i dag? Jeg tror det smitter ;o) så nå sitter jeg her og suger babystøv som bare det!

Er det forresten flere som får veldig vondt i magen rundt EL? Magen min ser ut som en ballong i et døgn, og smertene er som sterke mens smerter. Fordelen er jo at jeg ikke trenger å teste. Men det er ikke akkurat behagelig...

Jeg får små blødninger, og litt stikk men det er det. har ikke testet før, så helt sikker kan jeg ikke være, men det er det samme hver gang, så satser på det er EL....

Finner ut det om 14 dager, da IKM er om vi har truffet riktig.

Du har IKM på tirsdagen i u 38?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...