~bubbe~ Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Synes det virker som om alle skal ha Brio eller simo, eller Teutonia.. Er Emmaljunga en dårlig vogn?? Synes den ser så fin ut jeg...
Larviksjenta. nr4? Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 venninnen min skal ha emmaljunga. den vognen som selger best her jeg bor egentlig..har selv kjøpt simo,men det stod mellom detog emmaljunga..fine vogner det
klar for #2 Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Vi har veldig lyst på emmaljunga edge duo kombi, men ingenting er kjøpt ennå. Den er jo veldig dyr så får se om besteforeldrene stepper inn med litt kronasjer først!
Mille-k Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Jeg har emmaljunga, fornøyd med den og skal brukes til nr to i januar. Baggen har god plass, er god å trille og ser fin ut.
♡Linda♡ Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 vi har kjøpt emmaljunga edge duo.. gleder oss masse til å bruke den.. Virker som en kjempeflott og solid vogn.. Har hørt mange positive erfaringer med denne vogna fra venner og kjente, litt derfor vi også kjøpte denne. pluss at det var den vogna jeg syntes var finest.
nas1975 Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Vi skal ha classic duo combi. Synes den er klassisk og fin, og det er stor og god plass i den. Har hørt mye bra om Emmaljungavognene!
chri chri-83 Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Vi har bestilt Emaljunga edge duo kombi.
hønepøne;-) Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Jeg skal også ha den. Kjempefin og stor! Venninna mi bruker fremdeles bagen på sønnen sin og han er født i februar!
augustanr2 Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 vi har også bestillt emmaljunga edge duo....i helt svart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå