Gå til innhold

Jippiiii:) Ingen MA allikevel. Er så glad:)


vannmann 76

Anbefalte innlegg

Var på Ahus på fredag og så hjertelyd:) Så utrolig deilig!

 

Legen trodde jeg hadde hatt en MA, siden jeg har blødd i to uker nå.

Var hos legen forrige onsdag, ham mistenkte MA. Sendte meg videre til Ahus torsdag morgen, og de fant ingen hjertelyd. Var da i uke 7+1. Fikk ny time etter 2 uker, men fikk til slutt flyttet timen så jeg slapp å vente i mer enn 8 dager.... Helt grusomt å gå å tro at babyen er død..... Men på fredag fikk jeg endelig gladmeldingen,ALT ER BRA:) Var da 8+2

 

Jeg blør enda, og har fått beskjed om å holde meg i ro. Alt fra brunt til friskt rødt blod. Ganske mye også til tider, men håper på at alt går bra .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så fint å høre!!! Det må ha vært forferdelig å gå og vente! Da får vi bare krysse fingrene og håpe på at alt går bra videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, da, Vannmann76! Jeg går og er overbevist om at noe er galt siden jeg blør noe. Det ene symptomet på graviditet jeg har hatt, er også borte nå, så jeg er ikke optimist. Kan jo drømme om at jeg får en like fin overraskelse som deg:) Men hvordan er det med symptomer hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen:)

 

Ang symptomer:Jeg er veldig sliten og innimellom veldig kvalm. Men var mye mer kvalm med sønnen min. Kjempesulten hele tiden og ømme pupper.

Jeg blødde litt med sønnen min også, men det var lite. Trodde at det hadde gått galt. Har blødd så mye at det har gått gjennom buksa...... Mens andre dager er det kun brun utflod. Men det er vanlig st det kan komme litt blod, slimhinner kan ha sprukket, men man skal alltid skjekke det opp.

 

Hvor langt på vei er du? Og hvilken symptom er borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 6 uker på vei. Hadde litt ømme pupper, men det har blitt borte nå... Jeg har derfor ikke tro på at dette kan ha gått bra. Litt friskt blod av og til, men mest brun utflod. Hvis det er dødt inni der, skulle jeg heller ønske at jeg begynte å blø ordentlig, istedenfor å gå slik og lure! Må få sjekket det til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få skjekket det, men det er sikkert ingen grunn til bekymring. Sjønner deg, når sånt skjer, så skaper man allverdens historier......... Tenkte det samme som deg, dersom det var dødt, skulle jeg ønske jeg blødde det ut..

Men det er ikke sikkert de klarer å se noe når du er så kort på vei. Får håpe:)

Etter det svangerskapet jeg har hatt så langt, tror jeg alt er mulig.

Håper det ordner seg for deg, lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååå så bra!!! Nå ble jeg utrolig lettet:) Har ikke vært her inne så mye i det siste. Studiene tar tid, mannen er avgårde igjen, og jeg føler at jeg slapper mer av når jeg ikke pløyer gjennom alt som står her inne. Fikk beskjed av gyn at det var viktig at jeg tenkte positivt nå, så da har jeg valgt å ikke bruke all min tid her inne. Men jeg måtte inn å se hvordan det stod til med deg:) Og dette er jo helt supert!!!! Mine symptomer kommer og går, noen dager masse, andre dager ingenting. Vet at dette er helt normalt, men klarer likevel ikke å la vær å bekymre meg..men er vel normalt det også når man har mistet en gang før.

 

vil bare si lykke til videre vannmann76, dette her skal gå så bra for oss begge! Må gjøre meg klar til skolen nå. Stikker innom sånn dan og van for å se hva som skjer:)

 

stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...