Gå til innhold

Jæv.... hormoner!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Sutre...* Hormonene har tatt overhånd i dag!!

Skal i fødselsdagsselskap hjemme hos mamma og pappa, og tenkte det ville være koslig å ta med en kake. Har bakt og styret, men det ble vanvittig mislykket!! Ikke til å servere..

Å tror dere ikke jeg sitter her å sipper?? Tårene bare triller...

Herregud! Er det mulig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt mulig opptil annenhver dag etter min erfaringer.

er vant til å være kjapp, energisk, uavhengig og sterk, nesten litt tøffere en toget.

Når en sitter som en liten hval i sofaen og teller dager og bare det å ta seg en dusj er uoverkommelig og i tillegg skal gjøre noe ekstra og det bare blir tull og er sliten av dette og det andre og hormonpumpa slår seg på...da har jeg skremt omgivelsene mine opptil flere ganger med å bare hulke og være helt fontene over detaljer mens det tidligere måtte dødsfall til for lokke fram tårer.

det søte og morsomme er at jeg blir like lett rørt og tårefull av positive ting som barn på Tv, folk som er snille med hverandre, småfugler, busssjåfører som sier hei og...

Folka rundt meg sier jeg bare har blitt noen dimensjoner rikere og gir meg komplimenter for nyvunne følelser.

så da så.

Men at det er en prøvelse å ha det slik og nesten sjokkartet til å begynne med det henger med. Nå har jeg vennet meg til det i det stoe og hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...