Gå til innhold

Da er jeg også i 3.trimester....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Frem til nå har jeg egentlig vært i superfin form. Men i det siste har babyen hatt gymtime i magen om natten og jeg må stadig opp å tisse. Problemet er at jeg da gjerne ikke får sove igjen. Prøver å ikke stresse med søvnen, men det er ikke så lett, prøvd med avspenningsøvelser og alt. Noen ganger må jeg bare smile for meg selv når jeg tenker på den aktive krabaten som ikke tenker på at mammaen vil sove..:) I går fikk jeg kynnere for første gang, var selvfølgelig i besøk og kjente magen stramme seg voldsomt, det begynt øverst i magen og det var som om musklene levde sitt eget liv. Hjelpe meg, det var vondt/ubehagelig!! Fikk det igjen i natt og når jeg nå sitter foran dataskjermen er jeg så trøtt at det kjennes ut som sand i øynene. Men tvang meg ut på en tur og fikk litt frisk luft, så da følte jeg meg litt bedre etterpå. Noen som har noen tips for hva som kan hjelpe mot kynnere? Trenger noen trøstende ord...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,og velkommen hit =0)

har du mye kynnere,så er rådet om å ta kroppens signaler på alvor og slapp av.ikke stress,men hvil deg mye.

råd for å sove kan jeg ikke gi,for det er lite av den sorten her også...=0)

Skrevet

Takk for koselig hilsen og gode råd:-) Er i uke 30 så gjetter på at jeg har en del søvnløse netter i vente... har funnet ut at det funker bra å både strikke og lese om natten når jeg ikke får sove og kroppen er urolig. Kommet ganske langt på et baby teppe, mesteparten er strikket om natten faktisk. Jaja, får sove litt på dagen, jobber bare 50 % så da blir dagene mer levelig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...