Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Hei, er nå 38.5 på vei, og fått en del vondt i magen. Spesielt når jeg bøyer meg eller snur meg rundt i sengen. Kjenner dere også dette? Magen er ikke så stor, selv om jeg føler meg som en elefant.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Tror det er vanlig med smerter i magen mot slutten. I hvertfall har jeg det også sånn. Gjør vondt å snu seg i senga ja
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg er i uke 34 og har hatt mye vondt i magen de siste ukene. Er vondt å snu seg og sånne ting. Går på gruppefysio for BL og der gjør vi noen øvelser som gjør at vi står på alle fire, og det gjør vondt i magen.
Edelweis Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 signerer her. jeg ahr også mye ondt i magen. er i uke 35. det er vondt å snu seg, bøye seg og strekke seg. men det er vel bare normale smerter!
nicolai kommer i nov. Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 jeg er 31 uker og jeg har og vondt i magen når jeg bøyer meg og snur meg, og hvis jeg har sittet lenge og reiser meg brått... kjenner meg igjen i det med ikke så stor mage, men føler meg som en elefant!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå