Gå til innhold

Dere som vet dere venter jenter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen

E får ei jente. Har en gutt på 19mnd fra før av. Har fått bekreftet at det ble jente på UL. Men var 1200000% sikker på at det ble det denne gangen. Var like sikker med Odin (på at det ble gutt), selvom e ikke fikk vite det på UL. Så e gikk og kjøpte gutteklær bare fordi e hadde så sterk følelse av at det ble gutt=) Så stol på følelsen, eller gå på Medi3. Der gir de ikke opp før de har funnet kjønnet;). Magen min er forresten MYE spissere denne gangen, pluss e ble kvalm fra e var 1 1/2uke på vei til nå nylig. Mistet matlyst, men har bare lyst på vaniljesaus. Gått ned 6kg, med første gikk e opp 10kg de 3 første mnd..

hehe, jeg føler meg veldig lik mammaen til odin pluss 1imagen nå...... jeg har en gutt som heter odin som er tre år fra før. han visste jeg var gutt og vi fikk det bekreftet på ul. nå skal vi ha jente og jeg visste det også før vi fikk vite det nå. stol på mage følelsen din du!!

Jeg venter jente, har en gutt fra før. og da jeg var gravid med gutten så var jeg knapt kvalm, og sov hele tida og kjempesulten.magen var spiss.

Nå har jeg kastet opp siden uke 6/7, helt til uke 16/17., gikk ned i vekt, liten matlyst og sover dårlig, magen er mer rund..

Annonse

Jeg har en gutt og venter mest sannsynlig en jente. Har vært like kvalm begge gangene, er i uke 23 og spydde senest idag, sånnn var det sist og. Forskjellen er muligens at denne gangen har jeg mer vondt i ryggen, lurer på om jeg har bekkenløsning.. vondt nedover beina og sånn. Sist var jeg i topp form fysisk.

Har ikke gått med gutt, men 'symptomene' mine på jente er kviser på hele overkroppen og kvalme et par måneder fra ca uke 7. Ellers har jeg hodepine så og si hver dag, bekkenløsningssmerter, halsbrann, dårlig matlyst, søvnvansker og rund mage:)

Jeg har to gutter fra før, og venter jente denne gangen. Med guttene var jeg bare litt småuggen ett par uker i begynnelsen - spiss mage.

Denne gangen slo kvalmen meg helt ut de første 16 ukene. Spydde ikke, men strevde med hver matbit og lukt! Har hatt ekstremt tørr hud og hår også, som jeg ikke hadde sist. Magen har samme form som med guttene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...