Gå til innhold

Litt redd....

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen =)

Da kom den sure stygge tanta, og nedturen er et faktum.

Jeg er litt skuffa, men siden dette er 1pp så føler jeg heller ikke at jeg liksom kan ta helt av med deppinga. Jeg har vært utrolig kvalm så hadde et lite håp om at det kunne være noe, men det var altså ikke noen spire her.

Men jeg kjenner at jeg er mer redd enn skuffa, hvorfor klaffa det ikke? Jeg vet at det gjør ikke det for de fleste på første forsøk, men jeg har også fått vite at jeg har endomitriose og da kommer liksom tankene snikene. Tenk om det rett å slett ikke går?

Er det noen andre her som i tillegg til å bli skuffa også blir litt redd?

Jeg håper ikke at noen synes jeg er helt egoistisk å på bærtur for jeg ser jo det at det finnes flere av dere jenter her inne som har prøvd veldig lenge. Jeg har vært her inne bare noen uker, men krysser fingrene hver gang for dere når jeg ser at det nærmer seg IKM for deres del.

Jeg er nok bare en litt engstelig person av natur kanskje....Tenkte kanskje noen hadde det litt likt meg?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6174910-litt-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Håpfull_81

Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg husker også spenningen fra første pp, og jeg var sikker på at vi hadde lyktes på første forsøk. Jeg hadde aldri tolket og kjent etter kroppens symtomer før vi begynte å aktivt prøve å bli gravid. Da jeg allerede i første pp kjente mange symtomer, så var jeg sikker på at det hadde klaffet for oss.

Det viste seg imidlertid at jeg bare var blitt mer bevist på kroppens signaler, og at jeg ikke var gravid i det hele tatt. Og jeg har ikke blitt gravid ennå, selv om vi treffer både el og greier.

Det er klart men begynner å lure på hvorfor, men noe svar kan jeg selvfølgelig ikke gi. (Annet enn statistisk som sier at det bare er 25 % sjanse for at en spire fester seg en pp, selv om alt er i orden med både jenta og gutten.) Det er derfor alle sier at det er normalt å prøve ca 6.12 mnd før man lykkes.

Men noen har flaks, og lykkes allerede på første forsøk, mens andre må vente 12 pp, før en lykkes, uten at det er påvist noen feil hos hverken hun eller han.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6174910-litt-redd/#findComment-6175044
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...