Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Lenge siden jeg har vært innpå, for her hjemme har jeg hendene fulle for tida med amming, bleieskift, nattevåk, raping, gulping, en toåring som krever sitt, et hus som ikke ser ut, og en mann som selvsagt denne måneden må jobbe masse overtid!!! Men jeg koser meg da, selv om tårene kommer an og til. Noen ganger virker alt håpløst! Men så ser jeg på den lille frøkna vår og den gode storebroren hennes...livet er virkelig bra!!! SÅ nå lurer jeg på åssen det går med dere som enda går å venter? Noen kjente er det vel her enda som nærmer seg termin? Håper dere får noen flotte siste dager/uker - og at dere snart har deres små barn i armene =) Gode klemmer fra meg!
lana<3 Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg er leeei..hadde nesten en hel dag uten maserier igår..men de slo ut for fullt inatt igjen og jeg lå stiv som en pinne for å ikke få krampe..brukte 4 timer på å manne meg opp for å gå på do...de har avtatt litt nå da...hvordan er det med deg? Hatt etterrier? Vondt i stingene, problemer m en og to på do?Melkespreng? Hormoner? Føler det er litt å ta til seg etter fødsel også ja...
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2006 Hei! Hadde ikke så mye etterrier, faktisk - tok smertestillende 3 ganger i forbindelse med amming - det er da de kommer!!! Ikke hatt vondt i stingene - sydde bare 5 sting denne gangen, mot X antall forrige gang (det var dritvondt). Var faktisk på do med nr 2 på onsdag, og det uten smerter!!! Ble så glad. Men i går da jeg skulle igjen, var det akkurat som om det sprakk litt!!! Grøss og gru...gruer meg til jeg skal igjen!!! Melkespreng har jeg hatt masse av. Og er enda ikke helt kvtt den...Men at det er verdt det - Å JA!!! Gled deg!!!
stratos Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 11 dager på overtid og jeg sitter enda her:( De siste dagene har jeg vært veldig lei av å vente..........vente..........vente.......... "proppen" er gått så det er vel noe på gang her. fra siste fødsel gikk det styggfort når riene kom, håper det går like bra denne gangen. Så i mellomtiden er jeg oppe på natta, tisser og titter i været, drikker iskald melk og noen biter STRATOS.........kanskje jeg blir å angre på all sjokoladen hvis det viser seg at denne ungen blir god og rund. Det er så fint å høre du har det godt. Det har vært så trivelig å følge deg underveis i svangerskapet.
komplett familie Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Hei EliasMamsFikkLilleEmma Så gøy å se deg her igjen. Kan skjønne du er opptatt med to smårollinger i hus. Tenk at du er ferdig og kan kose deg med den lille. Misunner deg litt der. Men har kun 5 dager til termin + x antall dager på overtid!!! Men maks 19 dager igjen.... Du får kose deg masse med bleieskift, våkennetter og alt annet som hører med =) Det er jo det vi maser om her inne - at den tiden skal komme raskest mulig -hehe
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Hei eliasmamsfikklilleemma! Du er så heldig som har ungen din allerede! Begynner å bli utålmodig her ser du! Har et lite spørsmål til deg! Hvis jeg husker riktig så tok du sånne bringebærblad kapsler, eller?? Har kjøpt inn disse selv nå men tørr ikke helt å begynne med de... Åssen erfaringer har du med de??? Håper du har tid til å svare?!
Gjest Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Hei vennen:) Jeg er her enda. Har termin om en time, men lillegutt liker seg visst veldig godt i magen min:) Er ikke lei i dag, men plutselig er jeg en hissig heks i morgen. Man vet aldri... Jeg har utrolig mye kynnere for tiden, og hver eneste natt har jeg kynnere som grenser opp mot forsiktige rier. Det gjør at jeg ikke får sovne før jeg er skikkelig utslitt, derfor er energien min litt dårlig for tiden. Lisa har ørebetendelse igjen;( Vi var på legevakten med henne i dag, og nå får hun antibiotika. Ikke gøy med syke barn... Godt å høre at dere har det bra. Regner med at det er travelt ja, men veldig kos også. Snakkes snart. Du må sende meg bilder av Emma og fortelle litt mer om hvordan dere har det over mail. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå